Μπορεί στις ΗΠΑ η Ford να προλαβαίνει παραγγελίες για το F-150 ή η VW στην Ευρώπη για το Golf, όμως η Toyota είναι πρώτη σε όλο τον κόσμο.

Ο ιαπωνικός κολοσσός επέστρεψε στην πρώτη θέση των παγκοσμίων πωλήσεων, μετά από 5 χρόνια κυριαρχίας του VW Group. Το 2020 σημαδεύτηκε από την πανδημία, με τους κατασκευαστές να προσπαθούν εναγωνίως για τον περιορισμό των ζημιών.

Το VW Group είδε τις πωλήσεις να πέφτουν κατά 15% σε σχέση με το 2019, ταξινομώντας συνολικά 9,31 εκατ. αυτοκίνητα. Η Toyota από την άλλη, είδε τις δικές της πωλήσεις να περιορίζονται κατά 11%, στα 9,53 εκατ. αυτοκίνητα. Αυτό το -4% παραπάνω ήταν ικανό να ρίξει τον γερμανικό όμιλο από την κορυφή.

Ούτως ή άλλως, η μάχη μεταξύ Toyota και VW ήταν ντέρμπι και το 2019, που δεν υπήρχαν οι επιπτώσεις του COVID. Οι Γερμανοί είχαν πάρει την πρώτη θέση παγκοσμίως για μόλις 220.000 αυτοκίνητα παραπάνω, καταγράφοντας 10,97 εκατ. πωλήσεις αντί 10,75 εκατ.

Και έπεται συνέχεια, καθώς αμφότεροι οι γίγαντες της αυτοκινητοβιομηχανίας έχουν εξαγγείλει σχέδια για σωρεία παρουσιάσεων ηλεκτρικών και υβριδικών μοντέλων. Μόνο η VW υπόσχεται 75 αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το 2029, μαζί με 60 υβριδικά στο πλευρό τους.

Όσο για την Tesla μπορεί να έχει κεφαλαιοποίηση στο χρηματιστήριο 5 φορές πάνω από ολόκληρη την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία μαζί, όμως απέχει πολύ στην πραγματική αγορά από τους γερμανούς και τους Ιάπωνες, ο visioner Ίλον Μασκ

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις