Αυτό που ενδιαφέρει τον περισσότερο κόσμο είναι πως το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης του μοντέλου συνδυάζει μία μεγάλη μπαταρία ιόντων λιθίου, ένα ηλεκτρικό μοτέρ και τον 2,5 λίτρων κινητήρα βενζίνης που βρίσκουμε και στο κανονικό RAV4. Πρόκειται για έναν συνδυασμό ο οποίος προσφέρει ισχύ 306 ίππων που δίνουν τη δυνατότητα στο μοντέλο να κάνει το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα σε 6,2 δευτερόλεπτα.

Από εκεί και πέρα, η ιαπωνική μάρκα αναφέρει πως βάσει του WLTP οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα είναι μικρότερες από 30 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο. Σχετικά με την αυτονομία κίνησης αποκλειστικά με ρεύμα οι Ιάπωνες υποστηρίζουν πως ανέρχεται σε 60+ χιλιόμετρα, μετρημένα και αυτά σύμφωνα με τον κύκλο δοκιμών WLTP.

Αξίζει να αναφερθεί ότι η κορυφαία έκδοση στη γκάμα του RAV4 είναι βασισμένη στην πλατφόρμα GA-K, ενώ η Toyota διατηρεί αναλλοίωτα τα off-road χαρακτηριστικά τα οποία προέρχονται από το σύστημα τετρακίνησης AWD-i που είναι μέρος του στάνταρ εξοπλισμού.

Για το εσωτερικό η μάρκα δεν έδωσε πληροφορίες αναφορικά με την ευρωπαϊκή εκδοχή του μοντέλου, ωστόσο πιθανότατα θα ακολουθηθεί η πεπατημένη του υβριδικού.

Βασισμένοι στο αμερικανικό μοντέλο, οι οδηγοί πιθανότατα θα βρουν θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα, ένα σύστημα ψυχαγωγίας συνδυασμένο με οθόνη 8 ιντσών, αλλά και τις εφαρμογές Android Auto και Apple CarPlay.

Πρέπει να αναφερθεί ότι ο προαιρετικός εξοπλισμός που θα περιλαμβάνει θερμαινόμενο τιμόνι και θερμαινόμενα καθίσματα δεύτερης σειράς, πανοραμική ηλιοροφή, ζάντες έως και 19 ιντσών κ.α.

Εξωτερικά, ξεκινώντας από το εμπρόσθιο μέρος βλέπουμε πως το λογότυπο της εταιρείας έρχεται σε γαλάζια υπόσταση, ενώ ο πρόβολος στο σύνολό του κοσμείται από μεταλλικά χαρακτηριστικά. Ίδια λογική ακολουθείται και στο πίσω άκρο, με τις δύο οβάλ απολήξεις του συστήματος εξάτμισης να έχουν τον κυρίαρχο ρόλο.

Το νέο RAV4 Plug-in Hybrid θα έρθει στην Ευρώπη στο δεύτερο εξάμηνο του 2021, με τις ημερομηνίες πώλησης να καθορίζονται ανάλογα με τη χώρα.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις