Η ενεργειακή φτώχεια των τελευταίων δεκαετιών και η στροφή στις ΑΠΕ, “χτύπησε” για τα καλά και την Jeep που στρέφεται στους ηλεκτροκινητήρες και για τα πιο ατίθασα μοντέλα της.

Πέρα από το χιούμορ βέβαια είναι θετική εξέλιξη ο ηλεκτροκινητήρας που κρύβεται κάτω από το καπό του Jeep Wrangler rapido ο οποίος θα έχει και την ίδια απόδοση με τον βενζινοκινητήρα Pentastar V6 (άρα πολύ ισχυρός).

Η Jeep παρουσίασε το αυτοκίνητο στο Easter Jeep Safari 2021. Πρόκειται για ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο βασισμένο στο Wrangler που κρύβει έναν μόνο ηλεκτρικό κινητήρα κάτω από το καπό, ικανό να προσφέρει απόδοση ισοδύναμη με τον βενζινοκινητήρα Pentastar V6 3,6 λίτρων που χρησιμοποιείται στο τυπικό μοντέλο.

Το τελευταίο είναι ικανό να αναπτύξει ισχύ 293 ίππων και 370 nm μέγιστης ροπής επιτρέποντας στο SUV να πετυχαίνει το 0 έως 100 km / h σε 6,8 δευτερόλεπτα. Ωστόσο, το πιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό είναι ότι το 100% ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης έχει συνδυαστεί με ένα παραδοσιακό χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων και ένα συμπλέκτη που λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο όπως σε ένα θερμικό αυτοκίνητο.

Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία ισχυρίζεται ότι ο νέος κινητήρας θα μπορούσε να μιμηθεί τον χαρακτήρα του ενδοθερμικού V6, με μια αμελητέα αισθητή διαφορά μεταξύ των δύο σε χρήση. Η ισχύς προέρχεται από τέσσερις μπαταρίες εγκατεστημένες γύρω από το σασί εκτός δρόμου για βέλτιστη κατανομή βάρους. Αυτά προσφέρουν συνδυασμένη χωρητικότητα 70 kWh και διαθέτουν υλικό 800V για γρήγορη φόρτιση και αυτονομία γύρω στα 350 χιλιόμετρα.

Κάθε μπαταρία τοποθετήθηκε μέσα σε ένα αδιάβροχο περίβλημα, ώστε να μην επηρεάζει τις ικανότητες εκτός δρόμου του ειδικού Wrangler, το οποίο είναι ικανό να βουτά σε νερό βάθους έως 76,2 cm.

Το ειδικό Jeep Magneto διαθέτει δίχρωμο αμάξωμα σε έντονο μπλε και λευκό χρώμα και μερικά ξεχωριστά στοιχεία στυλ, όπως η επανασχεδιασμένη πίσω πλευρά, ένα καπό που εμπνέεται από το θερμικό μοντέλο και τα αναβαθμισμένα φώτα. Οι αναβαθμίσεις εκτός δρόμου που περιλαμβάνονται σε αυτό το μοντέλο αφορούν κιτ ανύψωσης 5 εκατοστών, τροχούς 17 ” τυλιγμένους σε ελαστικά 35″, κυλινδρικό κλουβί και ανθεκτικούς προφυλακτήρες βαρούλκου μπροστά.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις