Το VW Group μελετά την συμμετοχή του στην Formula 1 και έχει ήδη επικεντρωθεί γύρω από τους νέους κανονισμούς που θα ισχύσουν από το 2025. Προς το παρόν οι πληροφορίες που έρχονται από το βρετανικό περιοδικό CAR δεν αποσαφηνίζουν αν θα υπάρξει συμμετοχή της Audi ή της Porsche ως ομάδα ή μόνο ως προμηθευτής κινητήρων. Κάτι που αναμένεται να επιβεβαιωθεί μέσα στη χρονιά.

Φυσικά, τις τελευταίες τρεις δεκαετίες δεν είναι η πρώτη φορά που ακούμε φήμες περί της συμμετοχής των δύο εταιριών στην F1. Ωστόσο, μέχρι το 2025 το VW Group θα έχει αφενός ξεπεράσει εντελώς το dieselgate και αφετέρου θα έχει βάλει το νερό στο αυλάκι σε ότι αφορά στην ηλεκτροκίνηση.

Μεγάλο κίνητρο, ειδικά για την Porsche, αποτελεί η προώθηση των συνθετικών καυσίμων, από το 2022 και μετά. Από το 2025 το V6 σύστημα πρόωσης με τα MGU-H + MGU-K θα εξελιχθεί περαιτέρω και θα συμμετέχει και η Audi.

Ο Oliver Blume, ο ισχυρός άνδρας της Porsche, είναι προσεκτικά αισιόδοξος: «Είναι αλήθεια ότι η F1 είναι το κορυφαίο επίπεδο των μηχανοκίνητων αθλημάτων και το παρακολουθούμε προσεκτικά. Αλλά για να το μετατρέψουμε σε μια βιώσιμη επιχειρηματική υπόθεση που συνδυάζει τις βασικές μας αξίες, οι κανονισμοί πρέπει να αλλάξουν έτσι ώστε η Porsche να μπορεί να ταυτιστεί ευρέως με τις νέες φιλικές προς το περιβάλλον προτεραιότητες. Τα συνθετικά καύσιμα είναι μόνο ένα πρώτο βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση».

Η συμμετοχή της Audi ή της Porsche θα μπορούσε να συμπέσει με την αποχώρηση της Honda μετά το 2024 και οι γερμανικές εταιρίες να έχουν τόσο εργοστασιακή συμμετοχή ή και να προμηθεύουν με κινητήρες ομάδες, όπως την Red Bull McLaren. Επίσης, θα μπορούσαν αν έχουν κινητήρες Audi/ Porsche ακόμη και οι Williams και McLaren επειδή στα ανώτερα κλιμάκια υπάρχουν πρώην κορυφαία στελέχη του VW Group.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις