Το νέο C40 Recharge είναι το πρώτο ηλεκτρικό crossover της Volvo με αρκετά σπορ χαρακτήρα.

Έτσι μετά το αμιγώς ηλεκτρικό XC40 Recharge, σειρά έχει το νέο C40 Recharge, το πρώτο Volvo που σχεδιάστηκε εξ αρχής ως αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρικό.

Με εμπρός μάσκα, κλειστού τύπου ελλείψει θερμικού κινητήρα είναι πραγματικά πολύ όμορφο και διαθέτει νέα φωτιστικά σώματα με την τεχνολογία Pixel-LED. Η έξυπνη αυτή τεχνολογία, επιτρέπει την οδήγηση με τα φώτα συνεχώς στη μεγάλη σκάλα χωρίς ο οδηγός να χρειάζεται να επεμβαίνει. Όταν η κάμερα του αυτοκινήτου ανιχνεύει άλλα οχήματα, τα LED κάθε μονάδας προβολέων που αποτελούνται από 84 pixel μπορούν να μειώσουν τη φωτεινότητα για έως και πέντε διερχόμενα οχήματα ταυτόχρονα. Έτσι δεν υπάρχει η ενόχληση προς τους άλλους οδηγούς, ενώ ο δρόμος φωτίζεται επαρκώς εκεί ακριβώς που το χρειάζεται ο οδηγός. Οι προβολείς αυτοί έχουν επίσης και μία λειτουργία καλωσορίσματος κατά το ξεκλείδωμα του αυτοκινήτου.

Το μήκος του αμαξώματος είναι 4.431 χιλιοστά και το μεταξόνιο στα 2.702 χιλιοστά, κάτι που σημαίνει ότι το νέο C40 Recharge είναι ένα compact σε μέγεθος crossover το οποίο όμως παρέχει αρκετά μεγάλους χώρους για τους επιβάτες, ενώ η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ φτάνει τα 413 λίτρα, συμπεριλαμβανομένου του τμήματος κάτω από το δάπεδο φόρτωσης. Υπάρχει επίσης και ένας χώρος φόρτωσης εμπρός, στην θέση που κανονικά βρίσκεται ο θερμικός κινητήρας στα απλά μοντέλα, στον οποίο μπορούν να αποθηκευτούν τα καλώδια φόρτισης ή άλλα αντικείμενα που ο οδηγός δεν χρησιμοποιεί τόσο συχνά.

Το C40 Recharge είναι το πρώτο Volvo με εσωτερικό κατασκευασμένο 100% χωρίς χρήση δέρματος για λόγους οικολογίας. Αυτό περιλαμβάνει το τιμόνι, τον μοχλό αλλαγής ταχυτήτων και την επένδυση, και αποτελεί μία κίνηση της Volvo για να τονίσει ακόμα περισσότερο την επιμονή της στην έννοια της βιωσιμότητας σε όλους τους τομείς της κατασκευής ενός αυτοκινήτου.

To σύστημα infotainment είναι αυτό της νέας γενιάς που θα εφοδιάζει όλα τα Volvο από εδώ και στο εξής, το οποίο αναπτύχθηκε από κοινού με την Google και βασίζεται στο λειτουργικό σύστημα Android, παρέχοντας ενσωματωμένες εφαρμογές και υπηρεσίες Google, όπως τις Google Maps, Google Assistant και Google Play Store. Το σύστημα έχει επίσης την δυνατότητα για διαρκή over-the-air updates, έτσι ώστε να είναι πάντα ενημερωμένο, χωρίς την ανάγκη παρέμβασης του οδηγού. Ο εξοπλισμός ασφάλειας και υποβοήθησης θα είναι αντίστοιχος του ήδη κορυφαίου σ’ αυτόν τον τομέα XC40 Recharge, διαθέτοντας ό,τι πιο σύγχρονο και εξελιγμένο υπάρχει σήμερα στην αγορά σ’ αυτές τις τεχνολογίες.

Σε ό,τι αφορά το ηλεκτρικό του σύστημα κίνησης, βασίζεται σε δύο ηλεκτροκινητήρες, με συνδυαστική απόδοση στους 408 ίππους και μέγιστη συνδυαστική ροπή στα 660 Νm. H κορυφαία αυτή ισχύς παρέχει εξαιρετικές επιδόσεις στο νέο C40 Recharge, με το 0-100 km/h να γίνεται σε μόλις 4,9 sec. Η τοποθέτηση των κινητήρων στους δύο άξονες προσδίδει χαρακτηριστικά τετρακίνησης.

Η μπαταρία του συστήματος είναι ενεργειακής χωρητικότητας στις 78 kWh, και εξασφαλίζει μία μέση αυτονομία της τάξης των 420 χιλιομέτρων με βάση το πρότυπο WLTP. Μπορεί να φορτίσει σε ρεύμα DC έως και 150 kW, με την φόρτιση να διαρκεί περίπου 40 λεπτά έως το 80% της χωρητικότητάς της σε αντίστοιχης ισχύος ταχυφορτιστή, ή 120 λεπτά σε ταχυφορτιστή DC των 50 kW.

H παραγωγή του νέου C40 Recharge θα αρχίσει μέσα στο φθινόπωρο στο εργοστάσιο της εταιρίας στην Γάνδη του Βελγίου και οι πωλήσεις του στις ευρωπαϊκές αγορές θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2022. Μία ακόμα πρωτοποριακή ιδέα της Volvo που θα εφαρμοστεί για πρώτη φορά σ’ αυτό το αυτοκίνητο είναι ότι η πώλησή του θα γίνεται online, καθώς η Σουηδική εταιρία σκοπεύει να απλοποιήσει την παρεχόμενη ποικιλία μοντέλων στην γκάμα της και να οδηγηθεί προς αυτόν τον τρόπο πώλησης μέχρι το 2030.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις