Έντεκα σημαντικές ερμηνεύτριες η Άννα Βαγενά, η Μάνια Παπαδημητρίου, η Καίτη Παπανίκα, η Υρώ Μανέ, η Κατερίνα Διδασκάλου, η Τζένη Δριβάλα, η Ελένη Ερήμου, η Εύα Κεχαγιά, η Γιασεμί Κηλαηδόνη, η Αλεξάνδρα Παλαιολόγου και η Γιώτα Φέστα θα συναντηθούν στο ανανεωμένο θέατρο Τζένη Καρέζη (Ακαδημίας 3) μέχρι τις 5 Οκτωβρίου όπου θα παρουσιάσουν γυναικείους μονολόγους που γνώρισαν μεγάλη επιτυχία κατά το παρελθόν υπό τον τίτλο «Κραυγές γυναικών».

Την Κυριακή (27.9) θα παρουσιαστούν τα προβλήματα της σπιτονοικοκυράς Ερατούς της Κατερίνας Διδασκάλου στο «Η πόρνη από πάνω» του Αντώνη Τσιπιανίτη.

Την Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου η Καίτη Παπανίκα θα ερμηνεύσει το «Συγγνώμη μαμά» του Γιώργου Βασιλειάδη ( τον μονόλογο μιας γυναίκας που παρατηρεί την πορεία της ζωής της από κοριτσάκι ως τα βαθιά γεράματα), ενώ την Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου θα ακολουθήσει η «Ωδή στον Αλέξανδρο Παναγούλη» σε κείμενο- σκηνοθεσία- σκηνικά Δήμου Αβδελιώδη με την Ελένη Ερήμου.

Μια επιλογή κειμένου από το βιβλίο του Γιώργη Παπάζογλου «Ονείρατα της άκαυτης και της καμμένης Σμύρνης» είναι η «Αγγέλα Παπάζογλου» με την Αννα Βαγενά να ερμηνεύει τις μνήμες και τον λόγο της σπουδαίας μικρασιάτισσας στις 30 Σεπτεμβρίου.

Την επομένη (1/10) υπό τους ήχους της μουσικής του Σταμάτη Κραουνάκη, ο Ένκε Φεζολλάρι σκηνοθετεί την Αλεξάνδρα Παλαιολόγου στις ιστορίες «Της Χούντας» από το βιβλίο «Επάγγελμα Πόρνη» της Λιλής Ζωγράφου που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Αλεξάνδρεια.

Την Παρασκευή 2 Οκτωβρίου η Γιασεμί Κηλαηδόνη σε έναν μονόλογο μαμούθ που διαρκεί δυόμιση ώρες, δίνει υπόσταση σε όλα τα πρόσωπα – πρωταγωνιστές που αναδύονται στη μνήμη ενός 90χρονου μοναχού, όταν λίγο προτού πεθάνει εξομολογείται ύστερα από 65 χρόνια ηθελημένης σιωπής την ιστορία της ζωής του. «Μάραν αθα» ο τίτλος του έργου από το ομώνυμο μυθιστόρημα του Θωμά Ψύρρα. Τη σκηνοθεσία και τη θεατρική διασκευή υπογράφει ο Δήμος Αβδελιώδης.

Στο «Monologue» το Σάββατο 3 Οκτωβρίου η Μάνια Παπαδημητρίου εισχωρεί στο σύμπαν του έργου «Προδομένη γυναίκα» της Σιμον Ντε Μπωβουάρ που αφορά μια ώριμη γυναίκα σε υπαρξιακή κρίση.

Μια μέρα μετά, την Κυριακή 4 Οκτωβρίου η Γιώτα Φέστα σκηνοθετεί τον εαυτό της στην «Αναγνώριση» που έγραψε ο ‘Ακης Δήμου, ενώ ο μαραθώνιος των μονολόγων θα κλείσει την Δευτέρα 5 Οκτωβρίου με την «Φωνή της πεταλούδας» όπου η Τζένη Δριβάλα σε κείμενο Γρηγόρη Χαλιακόπουλου και σκηνοθεσία Χρυσάνθης Κορνηλίου υποδύεται μια διάσημη σοπράνο με εμμονή στον «Φάουστ» του Γκαίτε.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις