Η Mindshare, σε συνεργασία με την Master Media Systems, δημιουργούν την πρώτη Street Art outdoor καμπάνια στην Ελλάδα για λογαριασμό της Fanta.

H ενέργεια εντάσσεται στη νέα καμπάνια #TakeoverFanta στην οποία οι «νέοι» αναλαμβάνουν το marketing του προϊόντος και αλλάζουν το λογότυπο, το μπουκάλι και τη στρατηγική .

Το brief του «νέου» τμήματος marketing ήταν απλό: ”Θέλουμε κάτι το οποίο θα αλλάξει τοv τρόπο που βλέπουν και βιώνουν οι νέοι την ΟΟΗ διαφήμιση». Έτσι επιλέχθηκε ο street artist b. (https://www.facebook.com/thisismybworld/) και δημιουργήθηκε η πρώτη Street Art διαφήμιση σε 2 στάσεις λεωφορείων (Σύνταγμα & Φλοίσβο) .

Η πρωτοποριακή ενέργεια, που εμπλέκει τη τέχνη με τη διαφήμιση, κάνει πράξη την προτροπή του νέου «Διευθυντή Marketing Νέων» φέρνοντας τα επιθυμητά αποτελέσματα. «Όλα αλλάζουν!»

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις