Ο κινηματογράφος Palace στο Λονγκρίτζ, που έχει μόλις 60 θέσεις και χρονολογείται από το 1912, έκανε ένα γλυκό αφιέρωμα στην τοπική κοινότητα. Η διαφήμιση αφηγείται την ιστορία ενός ζευγαριού – του 81χρονου Τόνι Φρίμαν και της συζύγου του, της 75χρονης Κάρολ που γνωρίστηκαν στον κινηματογράφο πριν από δεκαετίες, όταν η Κάρολ ήταν μόλις 16 ετών, με το ζευγάρι να ερωτεύεται και να κάνει τελικά οικογένεια και να εξακολουθούν να πηγαίνουν όλοι μαζί μέχρι και σήμερα.

Η ιστορία αγάπης του Τόνι και της Κάρολ

Και αυτή ξεκινά από την ημέρα που γνωρίστηκαν μέσα στον κινηματογράφο όταν το μικρό αγόρι πετούσε καραμέλες στην μικρή κοπέλα που βρισκόταν κάποιες σειρές πιο μπροστά. Τελικά οι δύο τους ερωτεύτηκαν, έγινε ζευγάρι και συνέχισαν να πηγαίνουν στον ίδιο κινηματογράφο να τρώνε καραμέλες παρακολουθώντας την αγαπημένη τους ταινία. Το ίδιο έκαναν αργότερα όταν και μεγάλωσε η οικογένεια τους με τρία παιδιά. Πάλι εκεί, πάλι παρέα με… καραμέλες από μια χαρτοσακούλα.Στην συνέχεια, ο Τόνι έξω από το Palace χαμογελάει όταν βλέπει ένα νεαρό ζευγάρι να προσπαθεί να μπει στον κινηματογράφο με το καροτσάκι του μωρού, και τον ίδιο να θυμάται να σπρώχνει το αναπηρικό αμαξίδιο της γυναίκας του. Το ζευγάρι συνεχίζει να πηγαίνει στον κινηματογράφο ακόμη κι όταν έχουν γεράσει Κατόπιν δείχνει τον ηλικιωμένο να μπαίνει μόνος του στον κινηματογράφο και να δίνει μια χριστουγεννιάτικη κάρτα στην ταμία που περιέχει ένα κουπόνι αξίας 10 λιρών για μία παράσταση. Στην κάρτα – ένα συγκινητικό μήνυμα από την γυναίκα του, τον παρακαλεί να συνεχίσει να ονειρεύεται. Στο επόμενο πλάνο, βλέπει κανείς ένα flashback με την Κάρολ να γράφει την κάρτα, τυλίγοντας ένα σακουλάκι με γλυκά σε χριστουγεννιάτικο χαρτί και χαζεύοντας τις οικογενειακές φωτογραφίες. Επιστροφή στον κινηματογράφο πάλι, με τον χήρο Τόνι, να πηγαίνει με τα εγγόνια του πλέον, που τον συνοδεύουν κρατώντας τον από το χέρι.

To κόστος της συγκινητικής διαφήμισης για τα φετινά Χριστούγεννα δεν ξεπέρασε τις 1.000 λίρες. Η ταινία δημιουργήθηκε από τον ιδιοκτήτη του κινηματογράφου The Palace, Λάρα Χιούιτ, με την βοήθεια ενός καμεραμάν και κάποιους ντόπιους κατοίκους, που προσέφεραν κοστούμια, φωτισμό, ήχο ακόμη και ένα vintage αυτοκίνητο. Ένα από τα ξεχωριστά κομμάτια της διαφήμισης είναι το τραγούδι που το συνοδεύει, το οποίο έγραψε ο μουσικός Γκλιν Σίπμαν, που ζει σε ένα γειτονικό χωριό. «Είναι ένα τραγούδι που αναφέρει την ιστορίας μιας ζωής σε ταινία, μιας ζωής παρακολουθώντας ταινίες σε έναν τέτοιο κινηματογράφο» εξήγησε ο Χιουτ στο BBC. «Και απλά το αγάπησα και του είπα: ‘Μπορούμε να το κάνουμε βίντεο;’».

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις