«Το Τρίτο Στεφάνι»: Πρόβα με τεστ για κορονοϊό και μάσκες [pics]
Σε τεστ για τον κορονοϊό υποβλήθηκαν όλοι οι συντελεστές του θεατρικού έργου «Το Τρίτο Στεφάνι», πριν ξεκινήσουν οι πρόβες για τη θεατρική μεταφορά του γνωστού μυθιστορήματος του Κώστα Ταχτσή. «Κάποτε οι πρόβες ξεκινούσαν με την ανάγνωση του έργου. Στο Τρίτο Στεφάνι ξεκίνησαν με μάσκες και μοριακό τεστ στο σύνολο των συντελεστών. Ο δρόμος είναι ένας: κάνουμε θέατρο, υπό κάθε συνθήκη. Προστατευόμαστε, προστατεύουμε και προχωράμε», ανέφερε σε ανάρτησή του στο Facebook ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης.
Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης της παράστασης, όπως και η Μαρία Καβογιάννη, ήταν από τους πρώτους που έκαναν το τεστ και ακολούθησε όλη η υπόλοιπη ομάδα, περίπου 40 άτομα. «Παρά τις αντίξοες συνθήκες και την αβεβαιότητα της τελευταίας περιόδου, οι Θεατρικές Σκηνές προετοιμάζονται πυρετωδώς και έχοντας πάρει όλα τα απαραίτητα μέτρα υγειονομικής προστασίας, με βασικό γνώμονα την προστασία του κοινού και του προσωπικού, κάνουν το μεγάλο βήμα και παρουσιάζουν την μεγαλύτερη παραγωγή της χρονιάς», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση. «Το Τρίτο Στεφάνι» του Κώστα Ταχτσή, θα κάνει πρεμιέρα τον Οκτώβριο στο θέατρο Παλλάς, με την υπογραφή του Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη και τις Μαρία Καβογιάννη και Μαρία Κίτσου στους εμβληματικούς ρόλους της Εκάβης και της Νίνας. Στη νέα μεταφορά του εμβληματικού έργου «ένας εικοσαμελής θίασος ηθοποιών μπαίνει στη δίνη της νέας, πρωτότυπης μουσικής του Μίνου Μάτσα, φέρνοντας επί σκηνής τους ήχους και τις εικόνες μιας ολόκληρης εποχής».
https://www.facebook.com/konstantinos.markoulakis.3/posts/10157844506584585
Ένα γνήσια ρωμαίικο ψηφιδωτό συναισθημάτων, «Το Τρίτο Στεφάνι» εμπεριέχει όλη την πλούσια Ελληνικότητα που με τόσο πάθος αναζήτησαν και ανέδειξαν δημιουργοί όπως ο Τσαρούχης και ο Χατζιδάκις, και μας θυμίζει με τον πιο καθαρό τρόπο πόσο οι μετόπες του Παρθενώνα, τα βυζαντινά τέμπλα, και τα σύγχρονα μνημεία όπως ο Λευκός Πύργος στη Θεσσαλονίκη ή το μέγαρο της Ακαδημίας στο κέντρο της Αθήνας, είναι όλα κομμάτια μιας συνεχούς ροής, μιας ψυχικής εποχής στο γαλανό ταξίδι των Ελλήνων προς την ίδια τη ζωή. Η Εκάβη και η Νίνα αγαπιούνται, ψυχραίνονται, μιλούν ακατάπαυστα, και σιωπούν μόνο μπροστά σ᾽ αυτό που τις υπερβαίνει, που όλους μας υπερβαίνει, και κουβαλούν πάντα το όμορφο και παράξενο φορτίο της πατρίδας που τις γέννησε, όπως το «μυθολόγησε» ο Ελύτης:
«Όμορφη και παράξενη πατρίδα / Ωσάν αυτή που μου ‘λαχε δεν είδα / Ρίχνει να πιάσει ψάρια πιάνει φτερωτά / Στήνει στη γη καράβι κήπο στα νερά / Κλαίει φιλεί το χώμα ξενιτεύεται / Μένει στους πέντε δρόμους αντρειεύεται […]»
Από την ανάγνωση του έργου