Δημήτρης Καμπουράκης: Αποχώρησε από το Open
Με μια λιτή ανακοίνωση το OPEΝ πριν λίγη ώρα ανακοίνωσε τη λήξη της συνεργασίας του με τον Δημήτρη Καμπουράκη. Η είδηση προφανώς και αιφνιδίασε τους πάντες αφού μέχρι σήμερα δεν υπήρχαν σημάδια για αυτή την εξέλιξη.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΟΡΕΝ γράφει τα εξής:
«Το OPEN ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας του με τον Δημήτρη Καμπουράκη, ο οποίος αποχωρεί για προσωπικούς λόγους. Με τη γνώση, την εμπειρία και το ανατρεπτικό χιούμορ του συγκρότησε ένα ξεχωριστό δίδυμο με τον Παναγιώτη Στάθη και από κοινού συνέβαλαν σημαντικά στην ενδυνάμωση της πρωινής ενημερωτικής ζώνης του Ανοιχτού Καναλιού».