Μία άγνωστη ιστορία σπατάλης.“Σαπίζουν” στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΑ τέσσερα διώροφα λεωφορεία που είχαν αγοραστεί το 2010 για τουριστικό δρομολόγιο και παραλήφθηκαν… μετά την κατάργηση της υπηρεσίας που επρόκειτο να παράσχουν. Κόστισαν συνολικά 1,6 εκ. ευρώ.

Σύμφωνα με την Καθημερινή, το Δημόσιο προχώρησε τον Φεβρουάριο του 2009 στην παραγγελία των τεσσάρων οχημάτων με στόχο να τα αξιοποιήσει στην τουριστική περιηγητική γραμμή 400, η οποία λειτουργούσε από το 2008 (με συμβατικού τύπου λεωφορεία), χωρίς ιδιαίτερη εμπορική επιτυχία.

Στη συνέχεια ο ΟΑΣΑ αποφάσισε την αναστολή της γραμμής.

Στο χώρο δραστηριοποιούνταν ιδιωτική εταιρεία η οποία εμφάνιζε μειούμενη κίνηση, η οποία όμως ήταν κερδοφόρα.

Όταν αποφασίστηκε η αναστολή της γραμμής, η διοίκηση της ΕΘΕΛ και του ΟΑΣΑ έπρεπε να βρουν μια λύση για την αξιοποίηση του εξοπλισμού, που δεν παρείχε πλέον την υπηρεσία για την οποία τον προμηθεύτηκε.

Οι πρώτες σκέψεις ήταν να δρομολογήσουν τα λεωφορεία σε γραμμές με υψηλή επιβατική κίνηση ώστε να εξυπηρετούνται από οχήματα μεγαλύτερης χωρητικότητας. Ωστόσο η ιδιομορφία των διώροφων λεωφορείων δεν τους επέτρεπε να κινούνται σε στενούς δρόμους, με αποτέλεσμα και αυτό το σχέδιο να ναυαγήσει.

Δύο χρόνια αργότερα, τον Δεκέμβριο του 2012, έγινε ένας διαγωνισμός για την ενοικίαση των οχημάτων αυτών, τον οποίο όμως μπλόκαραν οι συνδικαλιστές, σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας.

Τρία χρόνια αργότερα κι ενώ τα λεωφορεία μετρούσαν χρόνια ακινησίας, διεξήχθη ακόμη ένας διαγωνισμός στον οποίο υπήρχε ένας ενδιαφερόμενος ο οποίος όμως τελικώς αποσύρθηκε.

Ο ενδιαφερόμενος ήταν η εταιρεία αστικών συγκοινωνιών Λάρισας, που ήθελε να δραστηριοποιηθεί σε τουριστικά δρομολόγια εκτός Λάρισας, αλλά τελικώς και αυτό το σχέδιο ναυάγησε.

Σήμερα τα οχήματα βρίσκονται ακινητοποιημένα σε στεγασμένο χώρο και διατίθενται προς ενοικίαση, με την ώρα ή την ημέρα. Πληροφορίες αναφέρουν ότι το ενδιαφέρον για βραχυχρόνια μίσθωση είναι χλιαρό.

Με πληροφορίες και φωτογραφία από την Καθημερινή

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις