Πολύ δύσκολα θα έχει ολοκληρωθεί πριν τις αρχές του 2019 ο διαγωνισμός για το καζίνο, που αποτελεί και βασικό προαπαιτούμενο για να ξεκινήσουν τα έργα στο Ελληνικό, κάτι που σημαίνει ότι το σενάριο να υπάρξουν νέες καθυστερήσεις στην υλοποίηση της επένδυσης συγκεντρώνει αρκετές πιθανότητες.

Σύμφωνα με πληροφορίες του ΣΚΑΪ, η Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων (ΕΕΕΠ) που έχει αναλάβει να φέρει εις πέρας το διαγωνισμό για το καζίνο, δεν Θα έχει προχωρήσει σε πρόσληψη οικονομικού και τεχνικού συμβούλου πριν τα τέλη Ιουνίου κι αυτό στην καλύτερη περίπτωση.

Όπως προβλέπει ο νόμος, από τη στιγμή που θα υπογραφούν οι συμβάσεις για την πρόσληψη συμβούλων, η διαγωνιστική διαδικασία θα πρέπει να έχει ξεκινήσει εντός 75 ημερών.

Αυτό, ωστόσο, δεν φαίνεται να είναι και το μοναδικό εμπόδιο καθώς υπάρχουν προβλήματα και σε ό,τι αφορά στις μετεγκαταστάσεις φορέων από το ακίνητο του πρώην αεροδρομίου.

Ενδεικτικό της ρευστής κατάστασης είναι το γεγονός ότι συνδικάτα των εργαζομένων της ΟΣΥ αποφάσισαν να πραγματοποιήσουν 24ωρη απεργία στις 31 Μαΐου σε ένδειξη διαμαρτυρίας για το γεγονός πως το αμαξοστάσιο του Ελληνικού θα κλείσει οριστικά και πως η μεταφορά των 325 λεωφορείων θα πραγματοποιηθεί με μεγάλη προχειρότητα.

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό του ΟΑΣΑ και της ΟΣΥ, τα 325 λεωφορεία στο Ελληνικό θα μεταφερθούν στα αμαξοστάσια της Ανθούσας, της Πέτρου Ράλλη, στην περιοχή του Ρέντη και εφόσον χρειαστεί και στο αμαξοστάσιο του Βοτανικού.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις