Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) για ένατη χρονιά φέτος, διοργανώνει τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2018.

Οι εταιρείες, που ενδιαφέρονται να συμμετέχουν και να παρουσιάσουν το έργο τους, μπορούν να δηλώσουν τη συμμετοχή τους ηλεκτρονικά, μέσα από την πλατφόρμα www.csawards.gr, έως τις 15 Νοεμβρίου 2018.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ο διαγωνισμός είναι ανοικτός σε όλες τις επιχειρήσεις, είτε είναι μέλη του ΕΙΕΠ είτε όχι. Η υποβολή υποψηφιότητας πραγματοποιείται μέσω ασφαλούς ηλεκτρονικής πλατφόρμας με τη συμπλήρωση ενιαίας μορφής ερωτηματολόγιου.

Μετά τη λήξη της υποβολής συμμετοχών, η κριτική επιτροπή επιλέγει τις 3 εταιρείες – φιναλίστ σε κάθε κατηγορία βράβευσης, ενώ ο μεγάλος νικητής κάθε κατηγορίας βραβεύεται σε μια λαμπερή τελετή στα μέσα Δεκεμβρίου.

Οι κατηγορίες στις οποίες μπορούν να υποβάλουν τις συμμετοχές τους οι ενδιαφερόμενοι είναι οι εξής:

1. Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη (Customer Service Training)

2. Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη (Customer Experience Innovation) – Μικρός Οργανισμός

3. Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη (Customer Experience Innovation) – Μεγάλος Οργανισμός

4. Αντιμετώπιση Παραπόνων και Ειδικών Απαιτήσεων των Πελατών – (Exceptions and Service Recovery)

5. Ολοκλήρωση Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη (OmniChannel Customer Service)

6. Επαγγελματίας της Χρονιάς στην Εξυπηρέτηση Πελατών

7. Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Μικρός Οργανισμός

8. Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Μεγάλος Οργανισμός

9. Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Μικρός Οργανισμός

10. Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Μεγάλος Οργανισμός

11. Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς – Μικρός Οργανισμός

12. Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς – Μεγάλος Οργανισμός.