Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η συμφωνία αυτή είναι συνολικά επωφελής για την αγορά και το καταναλωτικό κοινό, δημιουργεί τον μεγαλύτερο λιανέμπορο (retailer) ειδών τεχνολογίας, ψυχαγωγίας, πολιτισμού και οικιακών συσκευών στην Ελλάδα, μετασχηματίζοντας τον κλάδο ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών.

Η συνεργασία των δυο εταίρων, επισημαίνεται στην ανακοίνωση, διασφαλίζει και ενδυναμώνει περαιτέρω την παρουσία της MediaMarkt στη χώρα, έχοντας ως αποτέλεσμα τη διατήρηση πολλών θέσεων εργασίας στον κλάδο της λιανικής.

Παράλληλα, η νέα εταιρεία που θα προκύψει από τη σύμπραξη της Public με τη MediaMarkt ωφελεί σημαντικά τους συνεργάτες και τους προμηθευτές παρέχοντάς τους διευρυμένες ευκαιρίες ανάπτυξης.

Προς την κατεύθυνση αυτή, «στοχεύουμε στην περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας επώνυμων brands που αναζητά ο καταναλωτής στα καταστήματα της MediaMarkt, με έμφαση κυρίως σε εταιρείες-κατασκευαστές που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά, με δικά τους γραφεία ή μέσω διανομέων. Η επέκταση της προϊοντικής γκάμας είναι στρατηγική προτεραιότητα που θα εφαρμοστεί και στα δύο brands».

Παράλληλα, «η νέα εταιρεία θα ενδυναμώσει ακόμη περισσότερο την κοινή, πελατοκεντρική φιλοσοφία των δύο μαρκών, σύμφωνα με την οποία ο καταναλωτής αντιμετωπίζεται πάντα με σεβασμό και όρους απόλυτης διαφάνειας, με ειλικρινή ενημέρωση ως προς τις τιμές και τις πραγματικές εκπτώσεις στις περιόδους εκπτώσεων/προσφορών.

Ο κ. Χρήστος Καλογεράκης, ο οποίος από σήμερα αναλαμβάνει τη θέση του CEO στη νέα εταιρεία που θα περιλαμβάνει και τις δύο μάρκες, δήλωσε: «Με τη συνεργασία των δύο πολύ ισχυρών brands -Public και MediaMarkt- εισάγουμε στην πραγματικότητα ένα νέο μοντέλο retail, το οποίο βασίζεται στην προσφορά της πλέον ολοκληρωμένης πρότασης για τους καταναλωτές και παράλληλα στη δημιουργία αξίας για τους συνεργάτες και τους εργαζομένους μας, που θα ωφεληθούν πολλαπλά από τις συνέργειες που προκύπτουν».


Η συνεργασία Public και MediaMarkt οδηγεί στη δημιουργία του μεγαλύτερου omnichannel retailer οικιακών/καταναλωτικών ηλεκτρικών, ηλεκτρονικών ειδών και ειδών ψυχαγωγίας σε Ελλάδα και Κύπρο.

Η νέα εταιρεία, με συνολικό κύκλο εργασιών που αναμένεται να ξεπεράσει τα 460 εκατ. ευρώ το 2019, διαθέτει 67 φυσικά και 4 online καταστήματα (www.public.gr, www.public-cyprus.com.cy, www.publicbusiness.gr,www.mediamarkt.gr) σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ η ενοποιημένη βάση της αριθμεί 100 εκατ. επισκέπτες.


Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις