Η Τράπεζα Πειραιώς για την "προμήθεια εγγραφής" 5 ευρώ χρέωσε αυτόματα όσους έχουνe-banking και στη συνέχεια τους ενημέρωσε με σχετικό E-mail απλά για τη χρέωση χωρίς περισσότερες λεπτομέρειες. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ (αρκετά δύσκολο λόγω της ημέρας) το τηλεφωνικό κέντρο της τράπεζας έσπασε καθώς χιλιάδες συνδρομητές πελάτες προσπαθούσαν να μάθουν περί τίνος πρόκειται, με τον αυτόματο τηλεφωνητή να αδυνατεί να ανταποκριθεί ενώ και η εξυπηρέτηση πελατών λόγω της των αδειών ήταν ελλιπής

Την ίδια ώρα στο διαδίκτυο πολλοί εξέφραζαν την απορία αλλά και την οργή τους για αυτόν το πρωτοχρονιάτικο μποναμά από την ανάποδη. Προμήθεια εγγραφής για το e-banking; Προμήθεια εγγραφήςγια τις κάρτες οι οποίες δεν είχαν λήξειόμως; Όπως και να χει, σε ημέρα αργίας δεν ήταν ενδεδειγμένος ο τρόπος για αυτήτην χρέωση ακόμα κι αν προβλέπεται στα ψιλά γράμματα που τόσο ταλαιπωρούν τους Έλληνες εδώ και χρόνια

Και να σκεφτεί κανείς ότι πολύ πρόσφατα έγινε μεγάλη συζήτηση για τις χρεώσεις των τραπεζών με τα πιστωτικά ιδρύματα αλλά και την κυβέρνησηνα δεσμεύονται ότι θα σταματήσουν τις δυσάρεστες εκπλήξεις. Δείτε τι έγραφαν οι πελάτες της Τράπεζας Πειραιώς στα σχετικά fora:

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις