Τράπεζα Πειραιώς:Μετά τη θύελλα αντιδράσεων για τον πρωτοχρονιάτικο «μποναμά» – που ανέδειξε το Flash.gr – να χρεώσει χιλιάδες πελάτες της με 5 ευρώ επειδή έκαναν χρήση του e-banking, η τράπεζα Πειραιώς ζητά συγγνώμη από τον κόσμο, και επιστρέφει τα χρήματα, με αντιλογισμό της χρέωσης.«Σας ενημερώνουμε ότι πραγματοποιήθηκε ο αντιλογισμός της χρέωσης: «τέλος σύνδεσης winbank» που έγινε εκ παραδρομής. Ζητούμε συγνώμη για την αναστάτωση». Με αυτό το γραπτό μήνυμα – SMS ενημερώνει τους πελάτες της η Τράπεζα Πειραιώς για τη χρέωση 5 ευρώ που έγινε σε πελάτες που κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής τραπεζικής υπηρεσίας της.

Να σημειωθεί ότι η Τράπεζα Πειραιώς για την «προμήθεια εγγραφής» 5 ευρώ χρέωσε αυτόματα όσους έχουν e-banking και στη συνέχεια τους ενημέρωσε με σχετικό E-mail απλά για τη χρέωση χωρίς περισσότερες λεπτομέρειες. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, το τηλεφωνικό κέντρο της τράπεζας έσπασε καθώς χιλιάδες συνδρομητές πελάτες προσπαθούσαν να μάθουν περί τίνος πρόκειται, με τον αυτόματο τηλεφωνητή να αδυνατεί να ανταποκριθεί ενώ και η εξυπηρέτηση πελατών λόγω της των αδειών ήταν ελλιπής.Την ίδια ώρα στο διαδίκτυο πολλοί εξέφραζαν την απορία αλλά και την οργή τους για αυτόν το πρωτοχρονιάτικο μποναμά από την ανάποδη.


Προμήθεια εγγραφής για το e-banking; Προμήθεια εγγραφής για τις κάρτες οι οποίες δεν είχαν λήξει όμως; Όπως και να χει, σε ημέρα αργίας δεν ήταν ενδεδειγμένος ο τρόπος για αυτή την χρέωση ακόμα κι αν προβλέπεται στα ψιλά γράμματα που τόσο ταλαιπωρούν τους Έλληνες εδώ και χρόνια.Και να σκεφτεί κανείς ότι πολύ πρόσφατα έγινε μεγάλη συζήτηση για τις χρεώσεις των τραπεζών με τα πιστωτικά ιδρύματα αλλά και την κυβέρνηση να δεσμεύονται ότι θα σταματήσουν τις δυσάρεστες εκπλήξεις.

Πριν από την ανακοίνωση της τράπεζας, έσπευσε να πάρει θέση ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης. Με ένα tweet ο Άδωνις Γεωργιάδης έσπευσε να ενημερώσει τους πολίτες να μην ανησυχούν, καθώς επρόκειτο για ένα μικρό λάθος του συστήματος.«Ως προς αυτό [σ.σ.: αναφερόμενος σε διαδικτυακό του «φίλο», ο οποίος έθετε το ζήτημα], ερευνήθηκε και από εμένα, και από τις υπηρεσίες μας. Επρόκειτο περί λάθους του συστήματος. Θα υπάρξει αντιλογισμός του ποσού άμεσα σε όσους υπήρξε χρέωση και δεν θα υπάρχει καμία νέα επιπλέον χρέωση». Την Παρασκευή, με νέα ανάρτησή του ο υπουργός αναφέρει: "Σε χιλιάδες πελάτες της Τραπέζης Πειραιώς έρχεται σήμερα αυτό το μήνυμα. Όσο κάποιοι με κατηγόρησαν για την χθεσινή μου παρέμβαση, εμείς προχωράμε υπέρ των πολιτών να είμαστε εδώ», σημειώνει στο twitter ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης.



Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις