Κορονοϊός σούπερ μάρκετ: Καθαριστικά προϊόντα, προϊόντα προσωπικής υγιεινής αλλά και τρόφιμα μακράς διαρκείας αγόρασαν σε μεγάλες ποσότητες οι Έλληνες μετά την εμφάνιση του κορονοϊού στη χώρα μας. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η εταιρεία Nielsen το προϊόν που αγόρασαν περισσότερο οι Έλληνες ήταν τα σαπούνια. Η έρευνα αφορά στην περίοδο από 24 Φεβρουαρίου έως 22 Μαρτίου.

Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων παρουσίασαν διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης της τάξεως του 27,5%. Βασικό ρόλο στην ανάπτυξη έπαιξαν τα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης, ταΠροϊόντα Προσωπικής Περιποίησης, τα οποία κινήθηκαν στο +70,0% και +43,7% αντίστοιχα. Την ίδια ώρα, τα Τρόφιμα & Ποτά παρουσιάζουν ανάπτυξη 28,4%.

Η έρευνα δείχνει πως οι Έλληνες αγόρασαν σημαντικές ποσότητες τροφίμων μακράς διαρκείας, τα προϊόντα οικιακής χρήσης και προσωπικής υγιεινής, ώστε το κάθε νοικοκυριό να έχει απόθεμα ενόψει της δύσκολης περιόδου που ξεκινούσε μετά και τα περιοριστικά μέτρα της κυβέρνησης. Στην κατηγορία των τροφίμων ξεχώρισαν το αλεύρι, τα όσπρια, το ρύζι και τα ζυμαρικά που κατέγραψαν αλματώδη αύξηση πωλήσεων (146,1%, 138,2%, 124,4%, 118,1%, αντίστοιχα), ενώ στα μη τρόφιμα τη μεγαλύτερη άνοδο σημείωσαν τα σαπούνια (246,7%), η χλωρίνη (184,2%), τα καθαριστικά σπιτιού (147,4%) και τα μαντηλάκια προσωπικής υγιεινής (133,8%).

Σχετικά με τις περιοχές της Ελλάδας το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης εξακολουθεί να το παρουσιάζει η Θεσσαλονίκη, με 33,5%, όπου εμφανίστηκε και το πρώτο κρούσμα. Ακολουθεί η ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας-Θράκης με 29,7%, καθώς και η Αττική με 27,7%.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις