Πωλήσεις υψηλότερες των εκτιμήσεων ανακοίνωσε η εταιρεία κατασκευής προϊόντων αποθήκευσης τροφίμων Tupperware Brands Corp. Συγκεκριμένα, η μετοχή της ενισχύεται 6% στις προσυνεδριακές συναλλαγές. Η εταιρεία τόνισε πως τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 63,8 εκατομμύρια δολάρια ή 1,30 δολάρια ανά μετοχή στο τρίμηνο, υψηλότερα από τα 39,4 εκατομμύρια δολάρια ή 81 σεντς ανά μετοχή πριν από έναν χρόνο.

Τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 84 σεντς, χαμηλότερα από τις εκτιμήσεις για 1,14 δολάρια. Οι πωλήσεις μειώθηκαν στα 397,4 εκατομμύρια δολάρια από τα 475,3 εκατομμύρια δολάρια, αλλά υψηλότερα από τις εκτιμήσεις για 316 εκατομμύρια δολάρια. Στο δεύτερο εξάμηνο η εταιρεία θα εστιάσει στη βελτίωση της ρευστότητας, στην εξυπηρέτηση των υποχρεώσεων του βραχυπρόθεσμου χρέους και στη δημιουργία ενός ισχυρότερου ισολογισμού, αντιμετωπίζοντας παράλληλα τις επιδράσεις της πανδημίας.

Τupperware…..όλα άρχισαν από ένα μικρό μπωλ

Τα προϊόντα με το όνομα Tupperware έκαναν την εμφάνιση τους το 1946 στην μεταπολεμική περίοδο. Τα τελευταία 60 περίπου χρόνια τα Tupperware παραμένουν επίκαιρα αφού εξελίσσονται και προσαρμόζονται στον τρόπο ζωής αλλά και στις συνήθειες του σύγχρονου καταναλωτή. Επίσης όλα αυτά τα χρόνια η Tupperware έχει καταφέρει να προσθέσει την δική της πινελιά σε εκατομμύρια νοικοκυριά ανά την υφήλιο. Το πρώτο προϊόν που παρουσίασε ο Earl Tupper ήταν το Wonderlier Bowl το οποίο πωλείται ακόμη και σήμερα σε διάφορα χρώματα και μεγέθη. Το Wonderlier Bowl πλεονεκτούσε όλων των άλλων δοχείων για φαγητό αφού ήταν ελαφρύτερο, δεν έσπαγε όπως τα γυάλινα ή τα κεραμικά και κυρίως γιατί συνοδευόταν από ένα υδατοστεγές και αεροστεγές κάλυμμα.

Αεροστεγές Κάλυμμα

Το 1946 ο Earl Tupper παρουσιάζει το θρυλικό πλέον αεροστεγές κάλυμμα του. Το αεροστεγές κάλυμμα βοηθούσε το φαγητό να μην ξεραίνεται και να μην χάνει την γεύση και το άρωμα του μέσα στο ψυγείο. Παρά την επανάσταση που έφερνε, το νέο προϊόν δεν είχε ικανοποιητικές πωλήσεις στα Σούπερ Μάρκετ αφού οι καταναλωτές χρειάζονταν μία επίδειξη για να καταλάβουν τις χρήσεις και την λειτουργία του.

Η Επίδειξη κατ΄οίκον

Σαν απάντηση στα παραπάνω η Tupperware παρουσιάζει το 1948 έναν εντελώς νέο τρόπο προσέγγισης του καταναλωτή με κατ΄οίκον επιδείξεις. Οι επιδείξεις βόηθησαν δραματικά την αύξηση των πωλήσεων αφού ήταν πλέον εύκολο για τον καταναλωτή να αντιληφθεί τα προτερήματα των Tupperware. Ήταν μάλιστα τόσο πετυχημένες που το 1951 αποσύρει τα προϊόντα από τα ράφια των Σούπερ Μάρκετ και συνεχίζει να τα πουλάει μόνο με κατ΄οίκον επιδείξεις. Τον ρόλο των συνεργατών που πραγματοποιούσαν τις κατ΄οίκον επιδείξεις ανέλαβαν κυρίως γυναίκες που ο ρόλος τους στην κοινωνία περιοριζόταν στα στενά πλαίσια της οικίας και της οικογένειας τους.

Το 1964 η Tupperware έρχεται και στην Ελλάδα

Τρία χρόνια μετά την έλευση της Tupperware στην Ελλάδα, ξεκινάει η λειτουργία του εργοστασίου της Tupperware στη Θήβα. Σήμερα το εργοστάσιο της Θήβας είναι ένα από τα 4 στην Ευρώπη και με τις υπερσύγχρονες μηχανές του αλλά και το άρτια εξειδικευμένο του προσωπικό παράγει τα ποιοτικά προϊόντα, που απολαμβάνουμε όλοι μας καθημερινώς.

Η Tupperware σήμερα

Όπως τα πρώτα προϊόντα του Earl Tupper φέρανε την επανάσταση στη αποθήκευση, στην συντήρηση και στην προετοιμασία του φαγητού έτσι και τα σημερινά συνεχίζουν να διαμορφώνουν το lifestyle με το μοντέρνο Ντιζάιν τους και τις πρωτοποριακές ιδιότητές τους. Αυτή τη στιγμή η Tupperware βρίσκεται σε 100 χώρες σε όλο το κόσμο προσφέροντας προϊόντα για όλες τις ανάγκες και για κάθε κουλτούρα.