Η πλατφόρμα Skroutz, η δημοφιλέστερη μηχανή αναζήτησης προϊόντων, προχώρησε στη δημοσίευση μιας πρώτης εκτίμησης και στην παρουσίαση συνοπτικών στοιχείων, σχετικών με την πορεία της φετινής Black Friday, η οποία πραγματοποιήθηκε αποκλειστικά διαδικτυακά, εξαιτίας των έκτακτων και δυσμενών συνθηκών που επικρατούν στην Ελλάδα, και σε πολλές χώρες του κόσμου.

Ο τζίρος των 6.600 συνεργαζόμενων καταστημάτων με την πλατφόρμα, κατά τη διάρκεια της εβδομάδας Black Friday, εκτιμάται πως άγγιξε τα 41,27 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 73% σε σχέση με την αντίστοιχη εβδομάδα του 2019. Αναλυτικότερα, ο τζίρος για την ημέρα της Black Friday παρουσίασε αύξηση 44% συγκριτικά με την αντίστοιχη μέρα το 2019. Αξίζει να επισημανθεί και η αύξηση πωλήσεων, οι οποίες άγγιξαν το 150% την εβδομάδα αυτή, σε σχέση με την αντίστοιχη του προηγούμενου έτους.

Την ίδια στιγμή, η ετοιμότητα και οι δυνατότητες της πλατφόρμας Skroutz αξιολογούνται θετικά, ιδιαίτερα όσο αφορά τον χρόνο παράδοσης, που απασχολεί κατά διαστήματα τους καταναλωτές που προβαίνουν σε online αγορές. Συγκεκριμένα, στο σύνολο των 300.000 παραγγελιών που πραγματοποιήθηκαν μέσω της υπηρεσίας, το 53% παραδόθηκαν εντός 3 ημερών, ενώ το 43% των παραγγελιών παραδόθηκαν μεταξύ 3 και 7 ημερών.

Η αναλυτική παρουσίαση και έκθεση των στοιχείων περί της καταναλωτικής συμπεριφοράς και των τάσεων της Black Friday 2020 αναμένεται να δημοσιευθεί τον Δεκέμβριο 2020.

Ο κ. Γ. Χατζηγεωργίου, Συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Skroutz, με το πέρας της μέρας αυτής, δήλωσε:

“Το Skroutz ανταποκρίθηκε με επιτυχία στις σημαντικά αυξημένες ανάγκες του φετινού online Black Friday. Τα σχετικά στοιχεία, η αύξηση στην κίνηση και στις πωλήσεις αλλά και ο παραγόμενος τζίρος από τα συνεργαζόμενα καταστήματα συνηγορούν στο συμπέρασμα ότι η δυναμική των online αγορών στην ελληνική αγορά είναι αδιαμφισβήτητη και συνεχώς αναπτυσσόμενη”.

Γιώργος Χατζηγεωργίου, συνιδρυτής της πλατφόρμας Skroutz

Υπενθυμίζεται πως, η Skroutz πρόκειται για την μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης τιμών προϊόντων στην Ελλάδα. Το όνομα είναι εμπνευσμένο από τον Εμπενέζερ Σκρουτζ (Ebenezer Scrooge), ήρωα του μυθιστορήματος του Ντίκενς Χριστουγεννιάτικη Ιστορία, ο οποίος, ως τσιγκούνης, έψαχνε πάντοτε την χαμηλότερη τιμή για ό,τι επιθυμούσε.

Ο κύριος ανταγωνιστής στην Ελλάδα, είναι η ιστοσελίδα σύγκρισης τιμών BestPrice.gr.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις