Μειώσεις θα δουν οι οδηγοί στις τιμές στα διόδια στην Ολυμπία Οδό από τα μεσάνυχτα της παραμονής Πρωτοχρονιάς προς την Πρωτοχρονιά, Παρασκευή 1/1/2021. Οι τιμές αυτές υπολογίζονται βάσει του Δείκτη Τιμών Καταναλωτή του Σεπτεμβρίου 2020 και αφορούν σε όλους τους σταθμούς διοδίων και σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων κατά περίπτωση, σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα.

Ειδικά στους μετωπικούς σταθμούς Ελαιώνα και Ρίου η μείωση αφορά όλες τις κατηγορίες οχημάτων. Με τις νέες τιμές το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα για ένα ΙΧ επιβατικό διαμορφώνεται στα 11,50€ (από 11,80€), ενώ στις κατηγορίες 3 και 4 η μείωση για το ίδιο ταξίδι είναι 0,50€ και 0,60€ αντίστοιχα.

Σημειώνεται ότι για τους συνδρομητές ΟΛΥΜΠΙΑ PASS οι τελικές τιμές διαμορφώνονται χαμηλότερα, καθώς απολαμβάνουν τις εκπτώσεις του κλιμακωτού προγράμματος VALUE ανάλογα με τις διελεύσεις που πραγματοποιούν σε ένα μήνα. Επιπλέον, πολύ σύντομα θα τεθεί σε λειτουργία το νέο σύστημα χιλιομετρικής χρέωσης Hybrid, με το οποίο οι κάτοχοι ΟΛΥΜΠΙΑ PASS θα πληρώνουν μόνο για τα χιλιόμετρα που έχουν διανύσει.

Η Ολυμπία Οδός επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της για την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, με γνώμονα την ασφάλεια, την ταχύτητα και την άνεση στοχεύοντας στην ενεργή επιλογή του αυτοκινητόδρομου σε κάθε μετακίνηση και τη σταθερή προτίμηση των οδηγών.

Ο Αυτοκινητόδρομος 8 (Α8) ή Ολυμπία οδός ή Αυτοκινητόδρομος Αθήνα-Πάτρα, είναι ένας αυτοκινητόδρομος που διέρχεται από τη βόρεια Πελοπόννησο και την Αττική. Ξεκινάει από την Ελευσίνα και καταλήγει στο Ρίο της Πάτρας, όπου ενώνεται με τον Αυτοκινητόδρομο 5. Αποτελεί τμήμα της Ευρωπαϊκής Οδού 94 από τα διόδια της Μάνδρας μέχρι τον κόμβο Τρίπολης και από εκεί, μέχρι τη σύνδεσή της με τον Α5, αποτελεί τμήμα της Ευρωπαϊκής Οδού 65. Πρόκειται για την αναβαθμισμένη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών-Πατρών (8α).

Το τμήμα Ελευσίνα-Κόρινθος μετατράπηκε σε αυτοκινητόδρομο την δεκαετία του 1990, εκτός από τις σήραγγες στην Κακιά Σκάλα που παραδόθηκαν στην κυκλοφορία αργότερα: ο κλάδος Αθήνα προς Πάτρα το 2004 και ο κλάδος Κόρινθος προς Αθήνα το 2006.

Η ανακατασκευή του τμήματος Κόρινθος-Πάτρα και η αναβάθμιση του σε αυτοκινητόδρομο με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και Λ.Ε.Α. ξεκίνησε το 2008, σταμάτησε το 2010-2011 λόγω προβλημάτων με την χρηματοδότηση και επανεκκίνησε το 2013. Η αποπεράτωση του λειτουργικού μέρους πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο του 2017, ενώ οι πρόσθετες εργασίες (κόμβοι, χώροι στάθμευσης κλπ.) ολοκληρώθηκαν μέσα στο καλοκαίρι του 2017.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις