Αίτηση πτώχευσης υπέβαλε η παλαιότερη εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων στην Κορέα, η SsangYong, η οποία δεν κατάφερε να αποπληρώσει τα δάνεια που όφειλε. Το ύψος των χρεών της αγγίζει τα 60 δις γουάν, ποσό που αντιστοιχεί σε περίπου 44 εκατομμύρια ευρώ και τα οποία βρίσκονται στα χέρια ξένων ιδρυμάτων, όπως η Bank of America, η BNB Baribas και η JBMorgan Chase & So.

Η γενικότερη πτώση πωλήσεων και οι οικονομικές δυσκολίες σε παγκόσμιο επίπεδο είναι τα αίτια της γενικότερης αδυναμίας να εξοφλήσει τις οφειλές, σύμφωνα με τα όσα οι αντιπρόσωποι της εταιρείας δήλωσαν. Η εταιρεία δεν κατάφερε να καταλήξει σε κάποια συμφωνία που θα την διευκόλυνε κατά την αποπληρωμή των χρεών της, ενώ σύμφωνα με επίσημη ενημέρωση «η εταιρεία σχεδιάζει να επιλύσει το τρέχον ζήτημα ρευστότητας πριν ξεκινήσουν οι διαδικασίες στο σύστημα αναδιάρθρωσης».

Ο εκπρόσωπος της SsangYong σημείωσε στο πλαίσιο επίσημης ανακοίνωσης:

«Λυπούμαστε πολύ για αυτήν την κατάσταση που είναι το αποτέλεσμα των δυσκολιών που αντιμετωπίζει η παγκόσμια οικονομία λόγω του Covid-19 αλλά και για την ανησυχία που προκαλείται στους συνεργάτες και τα ενδιαφερόμενα μέρη μας, ειδικά στους υπαλλήλους μας, τα δίκτυα πωλήσεων και τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα. Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να μεταμορφώσουμε την κατάσταση και να οικοδομήσουμε μια πιο ισχυρή και ανταγωνιστική εταιρεία για το μέλλον».

Σημειώνεται πως, οι πωλήσεις της κορεάτικης εταιρείας έχουν σημειώσει πτώση της τάξεως του 20%, σε σύγκριση με τις αντίστοιχες του 2019. Επιπλέον, αξίζει να αναφερθεί πως από το 2011, η ινδική εταιρεία αυτοκινήτων Mahinda & Mahindra κατέχει το 70% της SsangYong, με το μερίδιό της αυτή τη στιγμή να έχει αυξηθεί στις 75 ποσοστιαίες μονάδες. Η εταιρεία έχει ήδη κινήσει διαδικασίες, μέσω των οποίων στοχεύει στην πώληση της κορεάτικης εταιρείας, σε μια προσπάθεια να απεγκλωβιστεί οικονομικά.

Από την πλευρά του, το Υπουργείο Εμπορίου της Ν. Κορέας δήλωσε ότι παρά το αίτημα πτώχευσης που κατέθεσε η SsangYong, οι διαπραγματεύσεις με τους πιστωτές της κορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας συνεχίζονται, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο μίας συμφωνίας που θα την κρατήσει ζωντανή.

Με πληροφορίες από το caranddriver.gr

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις