Αεροπορικά εισιτήρια: Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, τα φθηνά αεροπορικά εισιτήρια των 10 ευρώ για δημοφιλείς προορισμούς γίνονται ολοένα και πιο δυσεύρετα. Ένας λόγος είναι η κλιματική αλλαγή και η ευαισθητοποίηση των επιβατών αλλά και των εταιριών για την προστασία του κλίματος. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Lufthansa Κάρστεν Σπορ, τα αεροπορικά εισιτήρια κάτω των δέκα ευρώ «είναι από οικολογική, αλλά και από οικονομική άποψη μια τρέλα».

Να σημειωθεί ότι οι αεροπορικές εταιρείες έχουν βρεθεί συχνά στο στόχαστρο, λόγω αυξημένων εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Στη Γερμανία, ένας επιπρόσθετος λόγος αύξησης των τιμών των εισιτηρίων είναι η αύξηση του φόρου αερομεταφορών. Δεν είναι όμως, το περιβάλλον ο μόνος λόγος που γίνονται δυσεύρετα τα πολύ φθηνά αεροπορικά εισιτήρια.

«Στις αερομεταφορές ισχύει το εξής: όταν εξοικονομούν χρήματα οι επιβάτες, πληρώνουν οι μέτοχοι τα κόστη. Όπως η Laudamotion, θυγατρική της Ryanair, έτσι και η Eurowings, θυγατρική της Lufthansa, ''χτύπησαν κόκκινο'' στα χρέη. Το ότι κατάφεραν να επιβιώσουν, οφείλεται στις ισχυρές οικονομικά μητρικές εταιρείες τους. Ωστόσο η στήριξη από τις μητρικές δεν φαίνεται να αποτελεί μακροπρόθεσμη λύση» αναφέρει η DW. Και συνεχίζει: «Επίσης το 2019 η γερμανική αεροπορική εταιρεία Germania, η ισλανδική Wow Air και ο βρετανικός ταξιδιωτικός κολοσσός Thomas Cook κήρυξαν πτώχευση. Στο πλαίσιο αυτό ειδικοί θεωρούν καλή κίνηση το ότι πολλές εταιρείες ξαναβλέπουν την πολιτική τιμών τους. «Tα προγράμματα πτήσεων για τον χειμώνα είναι ενθαρρυντικά» ανέφερε στο γερμανικό ειδησεογραφικό πρακτορείο dpa ο ειδικός σε θέματα αερομεταφορών Ντάνιελ Ρέσκα από τον οίκο Bernstein.

Όπως αναφέρει η DW, οι αεροπορικές φαίνεται ότι ακολουθούν πιο πειθαρχημένες πολιτικές τιμών εισιτηρίων. Η Ryanair περιόρισε σημαντικά τις προσφορές της, η Easyjet στοχευμένα μειώνει τις προσφερόμενες πτήσεις, ενώ η Eurowongs μειώνει κυρίως τα δρομολόγια εσωτερικού στη Γερμανία.

Να σημειωθεί ότι η Ryanair επηρεάστηκε και από την κρίση στην Boeing, με την απόσυρση των αεροπλάνων Boeing 737 Max τα οποία είχε παραγγείλει και η ίδια. Η Ryanair περιμένει νέα μοντέλα, λιγότερο ενεργοβόρα, προκειμένου να επεκτείνει των στόλο της και μέχρι τότε, όπως εκτιμά ο Ντάνιελ Ρέσκα, ενδέχεται να μην υπάρξουν περαιτέρω μειώσεις στις τιμές της Ryanair.