Το κοιλιακό λίπος είναι το πιο επικίνδυνο για την υγεία σε σχέση με το υπόλοιπο λίπος που συσσωρεύεται στα υπόλοιπα σημεία του σώματος μας.
 Αλλάξτε τις διατροφικές σας συνήθειες, ασκηθείτε περισσότερο και θα μπορέσετε να χάσετε το περιττό λίπος από την κοιλιά.
Διαβάστε τις 9 συμβουλές για να χάσετε το περιττό λίπος σε λιγότερο από ένα μήνα.
1. Κόψτε το κάπνισμα. Η κακή αυτή συνήθεια όπως υποστηρίζουν οι επιστήμονες μπορεί να οδηγήσει στην αύξηση του ενδοκοιλιακού λίπους.
2. Βάλτε την πρωτεΐνη στην διατροφή σας. Τρόφιμα όπως το γάλα, τα ψάρια, γαλοπούλα, γιαούρτια, κοτόπουλο βοηθούν στην  διαδικασία καύσης του λίπους.
3. Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της μέρας. Θα σας βοηθήσει να μην πεινάσετε και θα αυξήσει τον μεταβολισμό σας.
4. Να πίνετε πάνω από 8 ποτήρια νερό μέσα στη μέρα σας. Βοηθάει στο να αποτοξινωθεί το σώμα σας.
5. Να αποφεύγετε τα επεξεργασμένα τρόφιμα. Αυξάνουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας και αποθηκεύουν πολύ λίπος που ούτε εσείς μπορείτε να φανταστείτε.
6. Συνδυάστε διάφορες ασκήσεις, προκειμένου να μειωθεί το λίπος στη κοιλιά. Δοκιμάστε πιλάτες καθώς οι πιο πολλές ασκήσεις βασίζονται στους κοιλιακούς .
7. Κάντε έλεγχο κορτιζόλης.  Η κορτιζόλη είναι  ένα είδος ορμόνης που απελευθερώνεται από το σώμα μας, όταν αντιμετωπίζει στρες.  Ένα υψηλό επίπεδο κορτιζόλης σημαίνει ότι το επίπεδο του σακχάρου στο αίμα θα είναι αυξημένο. Αυτό οδηγεί σε αυξημένο λίπος στην κοιλιά
8. Περισσότερες φυτικές ίνες. Η κατανάλωση τουλάχιστον 25 γρ. φυτικών ινών την ημέρα θα σας βοηθήσει να παίρνετε λιγότερες θερμίδες, επειδή σας κάνουν να αισθάνεστε πλήρεις.
9. Να αποφεύγετε  τα λιπαρά, τη ζάχαρη και τους υδατάνθρακες που έχουν υποστεί επεξεργασία όπως οτιδήποτε έχει φτιαχτεί ή περιέχει λευκό αλεύρι, λευκό ψωμί, λευκά μακαρόνια και ρύζι. 
Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις