Αν νομίζετε ότι το να κόψετε δια ροπάλου τα γλυκά θα σας οδηγήσει στην απώλεια βάρους τότε μάλλον κάνετε λάθος. Σύμφωνα με βρετανική έρευνα το 86% των ατόμων που έκαναν δίαιτα και συνέχιζαν να απολαμβάνουν με μέτρο τα αγαπημένα τους γλυκά έχασαν βάρος με επιτυχία.

Τα άτομα, μάλιστα, που αποκλείουν εντελώς κάποιες λιχουδιές από τη δίαιτά τους έχει φανεί πως έχουν περισσότερες πιθανότητες να αποτύχουν και να ξαναπάρουν το χαμένο βάρος, καθώς η στέρηση τους οδηγεί στην υπερκατανάλωση άλλων τροφίμων.

Αν ακολουθείτε λοιπόν ένα πρόγραμμα αδυνατίσματος ξεχάστε τις στερήσεις και τις απαγορεύσεις. Αντιθέτως, μπορείτε να καταναλώσετε όλα τα αγαπημένα σας τρόφιμα με μέτρο.

Στο πλαίσιο μίας ισορροπημένης διατροφής καταναλώστε το αγαπημένο σας γλυκό μία φορά την εβδομάδα.

Δοκιμάστε και τις εναλλακτικές επιλογές: ζελέ φρούτων, μήλα πασπαλισμένα με κανέλλα, γιαούρτι με καρύδια και μέλι, ρυζόγαλο με γάλα χαμηλό σε λιπαρά, φρουτοσαλάτες, σπιτική μπάρα δημητριακών με αποξηραμένα φρούτα ή μαύρη σοκολάτα.

Θα νιώσετε γευστική ικανοποίηση και θα προμηθεύσετε τον οργανισμό σας με πολύτιμα θρεπτικά συστατικά.

Επίσης, παρασκευάστε μόνοι σας γλυκά, χρησιμοποιώντας ολιγοθερμιδικές γλυκαντικές ύλες όπως η στέβια, η σουκραλόζη, η ασπαρτάμη, η ακεσουλφάμη, που είναι απολύτως ασφαλείς και προσφέρουν τη γλυκιά γεύση.

Όμως, επειδή τα γλυκά, εκτός από τη ζάχαρη, έχουν και άλλα συστατικά που αποδίδουν θερμίδες, όπως για παράδειγμα το αλεύρι, τα αυγά, το λάδι ή το βούτυρο, καταναλώστε τα χωρίς υπερβολές.

Επίσης, αν έχετε σκοπό να φάτε όλο το επιδόρπιο σας φροντίστε να καταναλώσετε μικρότερη ποσότητα από το κύριο γεύμα.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις