Καλά κρατεί ο επικοινωνιακός πόλεμος μεταξύ ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ, ενόψει των εκλογών της 25ης Ιανουαρίου. Η καμπάνια της ΝΔ με σύνθημα “εμείς με την Ελλάδα δεν παίζουμε”, ξεκίνησε στο Διαδίκτυο από την ημέρα της επίσκεψης Σαμαρά σε Παπούλια, ενώ λίγες ημέρες μετά ο ΣΥΡΙΖΑ κατέβασε το δικό του σποτ με σύνθημα “Θράσος ή αλήθεια”.

Στο πρώτο προεκλογικό του σποτ ο ΣΥΡΙΖΑ, υποστηρίζει ότι η κυβέρνηση κρύβει πως έρχονται νέα μέτρα.

“Η ΝΔ νομίζει ότι μπορεί να συνεχίζει να κοροϊδεύει τον ελληνικό λαό. Όπως έκανε το 2012 που μιλούσε για δήθεν επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου. Η πρώην εκπρόσωπος τύπου της ΝΔ, όμως, είναι περισσότερο “ειλικρινής” από όσο θα “έπρεπε”. Στο παρακάτω βίντεο η ίδια είναι ξεκάθαρη αναφορικά με την ύπαρξη νέου πακέτου μνημονιακών μέτρων, όπως περιγράφεται στο mail Χαρδούβελη. “Θα το φέρουμε στη Βουλή όταν εκλεγούμε”.

Ευτυχώς, όμως, για τον ελληνικό λαό, δεν θα μπορέσει o κ.Σαμαράς να το φέρει ποτέ. Να λοιπόν ποιος κρύβει τις πραγματικές του δεσμεύσεις και προθέσεις”, αναφέρει ο ΣΥΡΙΖΑ.

Δείτε το βίντεο

Όσον αφορά την καμπάνια της ΝΔ, σύμφωνα με πληροφορίες του Βήματος, το επιτελείο της ΝΔ ήταν “σαν έτοιμο από καιρό” καθώς έκανε πρεμιέρα την ημέρα που ο πρωθυπουργός ζήτησε από τον Κάρολο Παπούλια τη διάλυση της Βουλής, μετά την τρίτη άκαρπη ψηφοφορία για την εκλογή Προέδρου Δημοκρατίας.

Το σποτ της ΝΔ έκανε την εμφάνισή του στο Διαδίκτυο και ανέφερε: “Κάποιοι παίζουν τη χώρα στα ζάρια, εμείς δεν παίζουμε με την Ελλάδα”. Θα ακολουθήσουν και τηλεοπτικά σποτ στο ίδιο πνεύμα, με κύρια συνθήματα τις λέξεις “αλήθεια” και “ευθύνη”.

Σύμφωνα με το Βήμα, το επικοινωνιακό πρόγραμμα της ΝΔ θα τρέξει η διαφημιστική εταιρεία The Newtons Laboratory, που έχει κάνει τα επιτυχημένα “γύρα το στο λαϊκό” για τον ΟΠΑΠ και τον “Αγαπούλα”, που επίσης “έμεινε”.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις