Χτενίζεσαι και οι μισές τρίχες σου μένουν στην χτένα, ενώ τα μαλλιά σου ολοένα συνεχίζουν να μειώνονται; Ήρθε η ώρα να πεις αντίο μια για πάντα στα θαμπά και αδύναμα μαλλιά. Το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να εντάξεις στα γεύματά σου κάποιες τροφές που θα σε βοηθήσουν.

Αυγό

Το αυγό δεν σε βοηθάει μόνο να διατηρείς την καλλίγραμμη σιλουέτα σου, αλλά και στο να αποκτήσεις «πλούσια μαλλιά» καθώς η βιταμίνη Β που περιέχει προωθεί την αύξηση του τριχωτού της κεφαλής και την εμφάνιση νέων θυλάκων.

Κρέας

Πες ναι στο κρέας και ειδικά στο άπαχο καθώς η απόκλισή του από την διατροφή σου οδηγεί στην αναιμία και στα χαμηλά επίπεδα σιδήρου, χαρακτηριστικά που ευθύνονται για την τριχόπτωση ενώ μπορούν να οδηγήσουν ακόμα και στην φαλάκρα.

Στρείδια

Αν είσαι λάτρης των θαλασσινών μπορείς να επιλέξεις στρείδια τα οποία εκτός από την λίμπιντο να αυξήσουν και την ποσότητα των μαλλιών σου λόγω του ψευδάργυρου. Ο ψευδάργυρος βοηθά στην παραγωγή ανδρογόνων τα οποία βοηθούν στην ανάπτυξη των μαλλιών.

Παράλληλα μπορείτε να καταναλώσετε σολομό, σαρδέλες, ρέγκα και κολλιούς καθώς περιέχουν καλά λιπαρά (Ω3).

Σπανάκι, μπρόκολο, μαρούλι

Τα γεύματά σου μπορείς να τα συνοδεύσεις με σαλάτες σπανάκι, μπρόκολο και μαρούλι τα οποία είναι πλούσια σε βιταμίνες Α και C!

Μπανάνες

Tέλος για επιδόρπιο μπορείς να επιλέξεις φράουλες, πορτοκάλια, εσπεριδοειδή και μπανάνες κάτι που θα χαρίσει στα μαλλιά σου εκτός από όγκο και λάμψη.