Καλοκαιρινό ελαφρύ υγιεινό φαγητό που μπορεί να αποτελέσει και μεζεδάκι για την παρέα με το ουζάκι, ή το τσιπουράκι.

Μερίδες: 4
Κόστος: 6 ευρώ.

Υλικά:

8. Πιπεριές για γέμισμα Φλωρίνης
2. Ποτήρια ψιλοκομμένα μανιτάρια
2. Κουταλιές ρύζι Καρολίνα για κάθε πιπεριά
2. Κρεμμύδια ξερά
2. ΚαρόταΜαϊντανό ,
Φρέσκο δυόσμο. ψιλοκομμένο
Πιπέρι , αλάτι ,

5. Κουταλιές ελαιόλαδο

2. Ώριμες ντομάτες ψιλοκομμένες

Εκτέλεση συνταγής:

Σοτάρουμε τα μανιτάρια με το λάδι καλά. Ρίχνουμε τα κρεμμύδια , τις ντομάτες , τα καρότα ψιλοκομμένα και συνεχίζουμε το σοτάρισμα.

Στη συνέχεια ρίχνουμε το ρύζι και ένα ποτήρι νερό. Βράζουμε το φαγητό μέχρι να σωθούν όλα τα υγρά. Προσθέτουμε το αλάτι , το πιπέρι και το μαϊντανό και τον δυόσμο.

Γεμίζουμε τις πιπεριές και τις τοποθετούμε σε ένα ταψάκι. Τις πασπαλίζουμε με λίγο αλάτι, λάδι και ρίχνουμε στο ταψί ένα ποτήρι νερό.

Ψήνουμε το φαγητό στους 200 βαθμούς για μία ώρα. Όταν ψηθούν οι πιπεριές από τη μία πλευρά, τις γυρίζουμε από την άλλη.

Καλή σας όρεξη.

Μία συνταγή του σεφ Σπύρου Γιαννιώτη

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις