Η απόφαση του ευρωπαϊκού δικαστηρίου ότι η εφαρμογή UBER παρέχει υπηρεσίες μεταφορών και όχι διαδικτύου  και πρέπει να υπαχθεί σε ρυθμιστικό πλαίσιο όπως τα συμβατικά ταξί ανοίγει την συζήτηση για την κατάθεση από την πλευρά του υπουργείου μεταφορών του νομοσχεδίου που ρυθμίζει τις διαδικτυακές εφαρμογές ταξί.
Ο υπουργός ψηφιακής πολιτικής Νίκος Παππάς, ανέφερε στην ολομέλεια, ότι εκτός από την UBER πρέπει να δούμε τι θα γίνει και με την Taxibeat.
«Είμαστε υπέρ των νέων τεχνολογιών αλλά δεν θα επιτρέψουμε σε καμιά περίπτωση οι νέες τεχνολογίες δεν θα γίνουν σε καμία περίπτωση όχημα παραβίασης κάθε εργατικής νομοθεσίας και κάθε ρύθμισης. Είδαμε την απόφαση  του ευρωπαϊκού δικαστηρίου για την UBER θα δούμε τι θα γίνει και με το Taxibeat». 
Νωρίτερα και ο εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ Σπύρος Λάππας επιτέθηκε στην Νέα Δημοκρατία και στα στελέχη της τα οποία όπως είπε το προηγούμενο διάστημα υποστήριζαν την uber και προσκάλεσε να αξιολογήσουν και να καταθέσω την άποψή τους για την απόφαση του ευρωπαϊκού δικαστηρίου. 
Μάλιστα όπως είπε χαρακτηριστικά «εσείς οι μένουμε Ευρώπη πρέπει τώρα να έχετε το θάρρος να αξιολογήσετε την απόφαση και να μας πείτε αν συμφωνείτε η διαφωνείτε αλλά και τι θα πρέπει να γίνει από δω και πέρα».
Αντίδραση Taxibeat
“Όπως αναμενόταν, τόσο η ουσία όσο και το τυπικό της απόφασης του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου για την υπόθεση της UBER αφορούν αποκλειστικά τη συγκεκριμένη εταιρεία” τονίζει μεταξύ αλλων η εταιρεία Beat, μετά την απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου για την Uber.
“Με βάση το δελτίο τύπου που εξέδωσε το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο – συνεχίζει η εταιρεία Beat – η απόφαση αναφέρει επί λέξει: «μέσω μιας εφαρμογής για έξυπνα τηλέφωνα διευκολύνεται έναντι αμοιβής η επικοινωνία μεταξύ μη επαγγελματιών οδηγών που χρησιμοποιούν δικό τους όχημα και ατόμων που επιθυμούν να μετακινηθούν εντός πόλης». Είναι πασιφανές, λοιπόν, ότι καμία αναλογία δεν υπάρχει μεταξύ της ΒΕΑΤ και της UBER, και ο οποιοσδήποτε συσχετισμός γίνεται από άγνοια“.
“Η ΒΕΑΤ συνεργάζεται μόνο με επαγγελματίες και ήδη αδειοδοτημένους οδηγούς και επιβατηγά οχήματα δημόσιας χρήσης (ταξί) που υπόκεινται πλήρως στο θεσμικό και ελεγκτικό καθεστώς των αρμοδίων αρχών. Συνεπώς, δεν υπάρχει κανένα περιθώριο σύγχυσης ή παρερμηνείας. Η σημερινή απόφαση δεν αφορά, ούτε επηρεάζει στο ελάχιστο τις θέσεις που έχει ήδη διατυπώσει η εταιρεία μας- μόνο τις ενισχύει” καταλήγει η Beat στην ανακοίνωσή της.
Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις