Έρευνα, που δημοσιεύτηκε στο European Journal of Nutrition διαπιστώνει ότι το τσάι μειώνει την ποσότητα των βακτηρίων που σχετίζονται με την παχυσαρκία και αυξάνει εκείνη που σχετίζεται με την άλιπη σωματική μάζα, επιτυγχάνοντας παράλληλα την ενεργοποίηση του μεταβολισμού.

Σύμφωνα με την επικεφαλής της έρευνας, καθηγήτρια στοUCLA Center for Human Nutrition, Susanne Henning, τα αποτελέσματα δείχνουν ότι και το πράσινο και το μαύρο τσάι θεωρούνται πρεβιοτικά, αφού περιέχουν ουσίες που προκαλούν την ανάπτυξη καλών μικροοργανισμών, οι οποίοι τρέφουν και βοηθούν στην ανάπτυξη και διατήρηση των ήδη υπαρχόντων ευεργετικών βακτηρίων της εντερικής χλωρίδας

Η διατροφολός, Carley Mendes, υποστηρίζει μάλιστα ότι καλύτερα να επιλέγουμε το τσάι αυτό και όχι τα καθαρτικά που διαφημίζονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς όταν χρησιμοποιούνται τα εν λόγω προϊόντα για μεγάλα χρονικά διαστήματα, το έντερο μπορεί να αρχίσει να εξαρτάται από αυτά για την κανονική λειτουργία του, υπονομεύοντας έτσι τη σωστή λειτουργία του οργανισμού. “Καλό είναι να καταναλώνονται μόνο περιστασιακά, όταν ταλαιπωρούμαστε από κάποιο στομαχόπονο”, τονίζει.

Ποιο τσάι να επιλέγουμε τελικά αν θέλουμε να χάσουμε βάρος;

Δεδομένου ότι το μαύρο τσάι έχει αποδειχθεί ότι διεγείρει τα βακτήρια του εντέρου με τρόπο που βελτιώνει τη λειτουργία του, θεωρείται μια πολύ καλή επιλογή εάν αναζητάς ένα ρόφημα που θα ενισχύσει το μεταβολισμό σου.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις