Η συγκεκριμένη δίαιτα περιλαμβάνει όλα τα πολύτιμα φρούτα και λαχανικά της εποχής αυτής.

Τα φρούτα που μπορείτε να επιλέξετε είναι: Γκρέιπ φρουτ, λεμόνια, μανταρίνια, πορτοκάλια, μήλα, αχλάδια. Τα λαχανικά που μπορείτε να επιλέξετε είναι: Αγκινάρες, αντίδια, κουνουπίδι, λάχανο, λαχανάκια Βρυξελλών, μαρούλι, μπρόκολο, παντζάρι, πράσο, ραδίκια, ραπανάκι, σέσκουλο, σπανάκι, σπαράγγια, κρεμμυδάκια φρέσκα, σπαράγγια, παντζάρι, αντίδια σύμφωνα με το marieclaire.gr.

Ενδεικτικό εβδομαδιαίο μενού

Δευτέρα

Πρωινό: ½ φλιτζάνι γάλα με μια φέτα ψωμί και 1 φέτα τυρί του τοστ

Δεκατιανό: 1 φρούτο

Μεσημεριανό: Σαλάτα με βραστά λαχανικά και 1 μικρό τόνο από κονσέρβα

Απογευματινό: 1 γιαούρτι

Βραδινό: Μια μικρή σαλάτα με λάχανο καρότο και μια μικρή χοιρινή μπριζόλα

Τρίτη

Πρωινό: ½ φλιτζάνι δημητριακά πρωινού και ½ φλιτζάνι γάλα

Δεκατιανό: 1 φρούτο

Μεσημεριανό: Λαχανικά στον ατμό με 1 μοσχαρίσιο μπιφτέκι και ½ φλιτζάνι ρύζι

Απογευματινό: 1 φρούτο

Βραδινό: Μια μεγάλη σαλάτα λαχανικών και 1 μερίδα πένες με μπρόκολο

Τετάρτη

Πρωινό: 2 φρυγανιές, μια φέτα τυρί του τοστ και μια φέτα γαλοπούλας

Δεκατιανό: 1 φρούτο

Μεσημεριανό: Σαλάτα με λάχανο και καρότο και μια μερίδα όσπρια

Απογευματινό: 1 γιαούρτι με 3 ξερά δαμάσκηνα

Βραδινό: Μια μέτρια σαλάτα λαχανικών και 1 φιλέτο πέρκας στο γκριλ

Πέμπτη

Πρωινό: ½ φλιτζάνι νιφάδες βρώμης + 1 κουταλιά σταφίδες + 1 μήλο + 8 αμύγδαλα.

Δεκατιανό: 1 γιαούρτι

Μεσημεριανό: 1 μερίδα σπανακόρυζο ή λαχανόρυζο + 1 φέτα γαλοπούλας + 1 φέτα ψωμί.

Απογευματινό: 1 μπανάνα

Βραδινό: Μια ομελέτα με 2 ασπράδια, 1 κρόκο, σπαράγγια και φρέσκο κρεμμυδάκι + 1 μικρή αραβική πίτα

Παρασκευή

Πρωινό: ½ φλιτζάνι δημητριακά με 1 ακτινίδιο και 1 γιαούρτι

Δεκατιανό: 1 φρούτο

Μεσημεριανό: 1 μερίδα αγκινάρες αλά πολίτα + 2 πατάτες βραστές + 1 μερίδα τυρί φέτα

Απογευματινό: 1 αχλάδι

Βραδινό: Παντζάρια σαλάτα και 1 ψάρι με διάφορα λαχανικά στη λαδόκολλα

Σάββατο

Πρωινό: ½ ποτήρι χυμός πορτοκαλιού + 1 φέτα ψωμί + 1 φέτα τυρί του τοστ + 1 φέτα γαλοπούλα

Δεκατιανό: 1 ακτινίδιο + ½ γιαούρτι

Μεσημεριανό: Λαχανικά στον ατμό + 1 μερίδα κοτόπουλο

Απογευματινό: 1 μήλο και ½ γιαούρτι

Βραδινό: Ποικιλόχρωμη σαλάτα λαχανικών και 1 ντάκο (κρητικό παξιμάδι, ντομάτα, τυρί, ελιές)

Κυριακή

Πρωινό ½ φλιτζάνι δημητριακά με 1 κουταλάκι σταφίδες, 3 ξερά δαμάσκηνα, ½ φλιτζάνι γάλα.

Δεκατιανό: 1 πορτοκάλι.

Μεσημεριανό: Σαλάτα λαχανικών και 1 μερίδα μοσχαράκι γιουβέτσι με κριθαράκι.

Απογευματινό: 1 μερίδα ανθότυρο με 1 κουταλάκι μέλι.

Βραδινό: Ατομική φρουτοσαλάτα με 2-3 φρούτα εποχής, ½ γιαούρτι και 1 κουταλάκι καρυδόψιχα.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις