Δίαιτα: Πως να χάσεις κιλά εορτών είναι το έντονο ερώτημα που απασχολεί τις περισσότερες γυναίκες, μετά τα Χριστούγεννα. Και σωστά μας απασχολεί! Καταναλώσαμε ένα σωρό λιπαρά γεύματα, φάγαμε γλυκά ωσάν να μην υπάρχει αύριο, ήπια ίσως και το κάτι πάρα πάνω, και τώρα καμία δεν θέλει να ανεβεί στη ζυγαριά. Αλλά το παντελόνι που δεν κουμπώνει ή τσιτώνει ανυπόφορα, η φούστα που διαγράφει περισσότερο από όσο πρέπει την κοιλιά ή τα μπούτια, μαρτυρά την πικρή αλήθεια.

Εμείς θα σας πούμε τους βασικούς κανόνες που δοκιμάσαμε στο… πετσί μας. Λοιπόν!Δίαιτα κάνουμε πριν παχύνουμε.Βασικότατος κανόνας και να τον έχουμε πάντα κατά νου. Τι σημαίνει αυτό; Μην αναβάλλετετην έναρξη της δίαιτας που θα σας βοηθήσει να μην παντρευτεί τα 3-4 κιλά που φορτωθήκατε τον τελευταίο μήνα. Το Πάσχα θα είναι αργά…Ξεκινήστε τώρα!Όχι από Δευτέρα, όχι από 15 του μήνα, όχι μετά από ένα ακόμα κάλεσμα σε τραπέζι που εκκρεμεί.

Δεν κάνουμε βαρύγδουπες ανακοινώσεις στο περιβάλλον μας. Σχόλια του τύπου «μια χαρά είσαι» ή «έχω εγώ να σου δώσω μια που χάνεις 4 κιλά σε μία βδομάδα», δεν βοηθούν την κατάσταση και είναι ψευδή.Δεσμευτείτε αυστηρά μόνο με τον εαυτό σας,κι αυτό αρκεί. Κι αν βρεθείτε σε ένα γεύμα με πιεστικούς οικοδεσπότες που επιμένουν να δοκιμάστε οπωσδήποτε το σουφλέ τους πείτε ένα κατά συνθήκη ψεύδος του τύπου «έχω σήμερα πρόβλημα στο εντεράκι μου…». Καταναλώστε ότι υγιεινό υπάρχει στο τραπέζι προκειμένου να είναι γεμάτο το πιάτο σας και τρώτε πολύ αργά. Εν ολίγοις ξεγελάστε τους συνδαιτημόνες σας.

Πάρτε το απόφαση, όσο υγιεινά και να τρώμεε,κιλά χάνουμεάμα πεινάσουμε. Άμα θέλετε να κάνετε παράλληλα και γυμναστική, κάντε. Αλλά απώλεια κιλών χωρίς να έχεις μερικές φορές το συναίσθημα της πείνας, δεν υπάρχει. Όσο για την άποψη ότι ο οργανισμός δεν πρέπει να στερείται κανένα είδος τροφής,είναι μία υπερβολή. Κανείς δεν έπαθε κάτι τρώγοντας συγκεκριμένα χαμηλό αριθμόθερμίδωνγια ένα μήνα! Όχι κάτω από 800 αλλά ούτε και πάνω από 1000.Εν ολίγοις μειώστε τις θερμίδες αισθητά με πολύ εύκολο τρόπο. Λόγου χάρη: το πρωί στο αντικολλητικό τηγανάκι ασπράδι αυγού λίγα ψιλοκομμένα μανιτάρια,ένα ποτήρι φρέσκο χυμό πορτοκάλι και είστε οκ. Τόσο γρήγορα και απλά.

Μην μπλέξετε σε ειδικά μαγειρέματα! Στραφείτε στα πιο απλά και στοιχειώδη γεύματα. Αποφύγετέ τα και ακολουθείστε τον κανόνα: καθόλου ζάχαρη, σχεδόν καθόλου άμυλο, άντε ένα κριθαρένιο παξιμάδι μικρού μεγέθους, όχι βούτυρα, μόνο ελάχιστο λάδι, κι όταν λέμε ελάχιστο, εννοούμε ελάχιστο, και μικρές πολύ μερίδες ώστε να μπαίνει μπροστά ο μεταβολισμός αλλά να μην ξεπερνάμε το ημερήσιο όριο θερμίδων. Και κυρίως ξεχάστε τη γεύση! Είναι σα να θες να κάνεις νηστεία τη Μεγάλη Παρασκευή, αλλά αρνιέσαι να στερηθείς το τυρί γι΄ αυτό αγοράζεις υποκατάστατο τυριού.Δίαιτα και απόλαυση δεν πάνε μαζί. Δίαιτα και ικανοποίηση, μάλιστα!

Συμπεριφερθείτε όπως οι Ανώνυμοι Αλκοολικοί.Αρκεί να φύγει αυτή η μέρα «καθαρή». Ειλικρινά, το συναίσθημα που θα έχετε ξυπνώντας το πρωί ότι χτες αντέξατε και μείνατε «καθαρή» είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή! Και ζυγιστείτεπρωί, φορώντας μόνο εσώρουχο. Οι περισσότεροι παροτρύνουν να μην ζυγιζόμαστε καθημερινά. Εμείς προτείνουμε το αντίθετο. Το καθημερινό ζύγισμα σε πεισμώνει. Βλέπεις αν έχει κολλήσει και επιμένεις, βλέπεις ότι έχεις χάσει 300 γραμμάρια, δικαιώνεσαι και πας για άλλα 300 κ.λπ.Το παν είναι να δείξτε χαρακτήρα. Όποιος άνθρωπος δεν μπορεί για ένα μήνα να βάζει κόφτη στην απόλαυση, δεν θα τα καταφέρει εύκολα.

Για όλες ο στόχος είναι να ζήσουμε εκείνη την ημέρα της μεγάλης ικανοποίησης που μπαίνουμε άνετα στο τζιν και κανένα κουμπί δεν σφίγγει απελπισμένα την κοιλιά.Αγαπήστε τον εαυτό σας, φερθείτε του με στοργή και ανταμείψατέτονμε υγεία που σας στηρίζει. Μην τον επιβαρύνετε με αλάτια, τηγανητά, ζάχαρες. Μην τον εξαπατάτε με «ζίρο κοκακόλες» και παγωτά με λίγα λιπαρά. Το σώμα μας είναι το σκαρί που μας ταξιδεύει στη θάλασσα της ζωής. Ας το καλαφατίσουμε με μεράκι και στοργή. Ας του πούμε σιγά στο αυτό "σ' αγαπώ" κι ας ξεκινήσουμε τη δίαιτα αμέσως.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις