Τροχαία ατυχήματα στην Ελλάδα:Στην ελληνική άσφαλτο όλα μπερδεύονται γλυκά μες τα αίματα, τα τσακισμένα κόκκαλα και τις λαμαρίνες.Αν εξαιρέσουμε τους λίγους πολιτισμένους οδηγούς,όλοιοι υπόλοιποι μπορούν να πατήσουν πεζό στη διάβαση της Κηφισίας, να χτυπήσουν και να εγκαταλείψουν μηχανάκι στην παραλιακή της Γλυφάδας ή να ξεκληρίσουν 4μελή οικογένεια έξω από τα Καμένα Βούρλα.Ας διαβάσουμε προσεκτικά τα παρακάτω δεδομένα:

  • Τα θύματα από τροχαία ατυχήματα μόνο για το έτος 2008 ήταν 1.522 νεκροί.
  • Κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων, [από 21 Δεκεμβρίου 2018 έως 08 Ιανουαρίου 2019] σε όλη την επικράτεια σημειώθηκαν 407 τροχαία ατυχήματααπό τα οποία 33 θανατηφόρα.
  • Για το 2019,ενδεικτικά,κατά το μήνα Σεπτέμβριο, στην περιοχή της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής σημειώθηκαν 484 τροχαία ατυχήματα με 575 παθόντες και ειδικότερα:18 θανατηφόρα,11 σοβαρά με 12 σοβαρά τραυματίες,

Το ίδιο χρονικό διάστημα στην περιοχή της Αττικής, βεβαιώθηκαν 22.528 παραβάσεις, από τις οποίες μόνο οι 778 ήταν σε βαθμό πλημμελήματος.Ενδεικτικά βεβαιώθηκαν:

  • 902 παραβάσεις για οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος, από τις οποίες μόνο οι 96 ήταν σε βαθμό πλημμελήματος
  • 2.798 παραβάσεις ορίου ταχύτητας
  • 329 παραβάσεις για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη

Εν ολίγοις οι οδηγοί αυτοκινήτων στην Ελλάδα, 24 ώρες το 24ωρο επιτίθενται κατά της ανθρώπινης ζωής.Kι όλα αυτά επειδή οδηγούν σύμφωνα με το θυμικό τους [το οποίο βρίσκεται σε άθλια κατάσταση] κι όχι σύμφωνα με τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας.Υπάρχουν θανατηφόρα ατυχήματα διότι κατά πλειοψηφία οι οδηγοί είναι αμετροεπείς. Υπάρχει τόσο άφθονο αίμα στην άσφαλτο [ενώ τόσο λίγο στα κέντρα εθελοντική αιμοδοσίας] επειδή δεν μπορούν να μαζέψουν τον εγωισμό τους.


Υπάρχει τόση χαμένη ζωή, διότι οι οδηγοί διέπονται από τη νοοτροπίαποιος είσαι 'συ ρε που θα μου πεις εμένα τη θα κάνω!Υπάρχει τόση πεταμένη σάρκα διότι δεν έχουμε καμία σχέση με τον πολιτισμό και την σωστή ενημέρωση κι η πολιτεία μάλλον δεν ενδιαφέρεται να εκπολιτίσει και να επιμορφώσει. Και όχι, δεν φταίνε πλέον οικακοφτιαγμένοι ασφαλτόδρομοι, δεν φταίει το απαράδεκτο εθνικό οδικό δίκτυο. Για τον περιττό θάνατο κύριος υπεύθυνος είναι η ελληνική νοοτροπία καιη αδυναμία μαςνα αντιμετωπίσουν τις ενδοψυχικές συγκρούσεις που μας προκαλείο σύγχρονος τρόπος ζωής.


Στην Αθήνα το όριο ταχύτητας το αποφασίζει ο οδηγός, αγνοώντας αλλά και αδιαφορώντας ότι εντός του αστικού ιστού ισχύουν άλλοι κανόνες από αυτούς που διέπουν την οδήγηση στις εθνικές οδούς. To ανώτατo επιτρεπόμενo όριo ταχύτητας των αυτοκινήτων οχημάτων, μέσα στις κατoικημένες περιoχές είναι 50 χιλιόμετρα, εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά με ειδική σήμανση. Για τα μoτoπoδήλατα τo ανώτατo επιτρεπόμενo όριo ταχύτητας oρίζεται σε 40 χιλιόμετρα ώρα.Και στο Βερολίνο, όπου οι δρόμοι είναι φαρδοκάπουλοι, δεν υπάρχει traffic στις συνοικίες και οι δρόμοι είναι εκπληκτικής ποιότητας, το όριο ταχύτητας είναι 30 χιλιόμετρα, βρέξει χιονίσει.

Στις κεντρικές αρτηρίες της Αθήνας συνήθως υπάρχει ειδική σήμανση που ορίζει το όριο ταχύτητας στα 30 χιλιόμετρα. Εν τούτοις την ώρα που δεν υπάρχει κίνηση, σε αυτούς τους δρόμους το σύνηθες όριο ταχύτητας των αυτοκινήτων είναι 90 με 100. Όμως δεν υπάρχει από όλους σεβασμός.Στους δρόμους αυτής της πόλης και κάθε ελληνικής πόλης απαγορεύεται να πηγαίνεις σύμφωνα με τον νόμο που προστατεύει τη σωματική σου ακεραιότητα. πρέπει να πηγαίνεις σύμφωνα με τις ορέξεις των άλλων.

  • Μεσογείων, επικίνδυνος δρόμος, με πολλούς νεκρούς στο ιστορικό του.
  • Κηφισίας, επίσης υψηλού κινδύνου δρόμος τη νύχτα.
  • Λεωφόρος Αλεξάνδρας . Όταν δεν είναι μποτιλιαρισμένη γίνεται επικίνδυνη.Αλλοίμονο αν οδηγείς μηχανάκι και φρενάρεις σε φανάρι που έχει ανάψει πορτοκαλί. Κάθε φορά που φρενάρεις σε πορτοκαλίπρέπει να έχεις εκτιμήσει αν το γκαζωμένο αυτοκίνητο που έρχεται από πίσω σου. Αλλιώς θα εκσφενδονιστείς στο αντίθετο ρεύμα χωρίς τη θέλησή σου.
    Ας μην μιλήσουμε για την παραλιακή. Μια κατηγορία από μόνη της.


Και τα τελευταία τρία χρόνια μας προέκυψε και κάτι ακόμα. Το διαρκώς αυξανόμενο φαινόμενο, όχημα εν κινήσει να χτυπά ανήλικο ή ενήλικο άνθρωπο και να τον εγκαταλείπει. Αν στο δρόμο εκφράζεται ο πολιτισμός κι η κουλτούρα ενός λαού, επιβεβαιώνει πλέον περίτρανα ότι σε αυτή τη χώρα ανατράφηκαν τις τελευταίες δεκαετίες, παλιοχαρακτήρες.Το ανεξέλικτο φαινόμενοκακής οδικής συμπεριφοράς, που σέβεται ελάχιστα τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας είναι δείγμα DND μιας εθνικής ραχοκοκαλιάς φτιαγμένης αρπακολιτζίδικα. Χωρίς αξίες και σεβασμό, χωρίς αίσθηση συλλογικής ευθύνης, χωρίς πολιτισμό.

Γνωρίζαμε ότι μέχρι πρότινος έδινες σχεδόν υποχρεωτικά μπαξίσι στις εξετάσεις για να πάρεις το δίπλωμα, ακόμα κι αν όντως σου άξιζε να το πάρεις. Γνωρίζαμε ότι στην άσφαλτο η επικρατούσα κατάσταση είναι «κι όποιον πάρει ο χάρος». Τώρα ξέρουμε ότι ο «κωλοπαιδισμός» του μέσου Έλληνα οδηγού, ανέβηκε πίστα. Χτυπάει και παρατάει. Μισόν αιώνα πίσω, στη συλλογική συνείδηση υπήρχε μια ισχυρή συναισθηματική βάση που δεν επέτρεπε να τραυματίσεις άνθρωπο από λάθος και να τον παρατήσεις. Όμως μέσα στις δεκαετίες καλλιεργήθηκε και μεταδόθηκε από γενιά σε γενιά ο ωμός ατομικισμός.Ένα ατομικισμός, χωρίς ήθος, που εκφράζεται πλέον και στην άσφαλτο.

​​​​​​Στην άσφαλτο η πλειοψηφία των οδηγών συμπεριφέρεται λες και συμμετέχει σε ένα είδος γενοκτονίας. Από τους οδηγούς αστικών συγκοινωνιών ως τους ποδηλάτες. Όμως εκείνο που σοκάρει είναι το γεγονός ότι όλο και περισσότεροι οδηγοί επιτρέπουν στον εαυτό τους να εγκαταλείπουν το θύμα τους. Λες και είναι κουνέλια χτυπημένα σε δημοσιά.Στη Μυτιλήνη, στην Κρήτη, στην Καλαμάτα, στην Εγνατία. Το ένα πίσω από το άλλο.

Στη χώρα μας υπήρξε μια κακώς εννοούμενη χειραφέτηση. Η χειραφέτηση αυτή εκτός από τις ζώνες ασφαλείας, τον ΚΟΚ, τους σηματοδότες, πέταξε στα άχρηστα και πολλές κοινωνικές επιταγές. Κι αντί να υπάρξει ένας σοβαρός προβληματισμός, μια ατομική προσπάθεια, προκύπτει μια χάβρα απόψεων όπου οι ταξιτζήδες κατηγορούν μηχανάκια, μηχανάκια βρίζουν γιωταχήδες, ποδηλάτες σιχτιρίζουν τους πάντες και ουδείς συνειδητοποιεί ότι συγκάτοικοι είμαστε όλοι στην τρέλα της ασφάλτου.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις