Ο κρύος καιρός και οι χαμηλές θερμοκρασίες δεν πρέπεινα εμποδίζουντην άσκησή σας. Η προσπάθειά σας να διατηρήσετε την φυσική κατάσταση και την υγεία σας σε υψηλά επίπεδα δεν πρέπει να σταματά ποτέ. Καλό είναι βέβαιανα αποφεύγουμετις πολύ ψυχρές ημέρες για να αθληθούμε… Υπάρχουν όμως μερικές συμβουλές για να προστατεύσετε τον εαυτό σας:

-Ντυθείτε σωστά, το σωστό layeringείναι η λύση.

Εσωτερικά είναι καλύτερονα φοράτε ένα μπλουζάκι, ειδικής σύνθεσης πουαπορροφάτον ιδρώτα και στεγνώνειπιο γρήγορα. Από επάνω μια μπλούζα από μαλλί ή βαμβάκι για να απορροφάτην υγρασία και από επάνωένα αντιανεμικό. Εάν είναι και αδιάβροχο, ακόμα καλύτερα. Επιλέξτε το γιατί κρατάειέξω τον κρύο αέρα και διατηρεί το σώμα σας ζεστό.

-Προστατέψτε το κεφάλι σας

Το κεφάλι είναι το σημείο του σώματος που μπορείτε να χάσετε ένα τεράστιο ποσοστό θερμότητας, γι΄ αυτό πρέπει ναφοράτε πάντα καπέλο ή σκούφο. Τις πολύκρύες ημέρες είναι καλό ναπροστατεύετε και τον λαιμό σας από τον κρύο αέρα που εισπνέετε. Μπορείτε να φορέσετε ένα κασκόλως το ύψος της μύτης σας, ώστενα φιλτράρετε τον αέρα ή ένα full face.

-Προστατέψτε τα πόδια σας

Κρατήστε τα πόδια σας ζεστά φορώντας ζεστές κάλτσες,Τα παπούτσια να είναι αθλητικά (μαλακά και εύκαμπτα) με καλά δεμένα τα κορδόνια, κατά προτίμηση δερμάτινα.

-Προστατέψτε τα χέρια σας

Προστατέψτε τα χέρια σας φορώντας γάντια.Μερικοί δρομείς και σκιέρ φορούν δύο ζευγάρια γάντια. Εσωτερικά διαλέγουν λεπτά ισοθερμικά και σαν δεύτερα μάλλινα ή δερμάτινα ή τα ειδικά για σκι που είναι λίγο χοντροκομμένα όμως.

-Πιείτε νερό

Ακόμα και τον χειμώνα χρειάζεστε αρκετές ποσότητες νερού. Πιείτε νερόπριν διψάσετε. Τη στιγμή που θα αισθανθείτε διψασμένοι, θα έχετε ήδηαφυδατωθεί. Πιείτενερό πριν βγείτε έξω καιπάρτε και ένα μπουκαλάκι μαζί σας.

-Ενυδατώστε το πρόσωπό σας

Οι πολύ χαμηλές θερμοκρασίεςαφαιρούντη φυσική υγρασία του δέρματος. Χρησιμοποιήστε θρεπτικές ενυδατικές κρέμες με «παχιά» υφή για την προστασία από την ξηροδερμία. Εάν μάλιστα αθλείστε στο χιόνι είναι απαραίτητο το αντιηλιακό.

-Γενικά να μην το παρακάνετε

Το ψύχος είναι μια πιεστική κατάσταση για το σώμα όπως και η άσκηση. Ο συνδυασμός των δύο μαζί με την υπερβολή, στρεσάρουν επικίνδυνα τον οργανισμό μας. Ξεκινήστε αργά και προσεκτικά ώστε το σώμα σας να ζεσταθεί καλά πριν την άσκηση και να αποφύγετε έτσι τους τραυματισμούς.