Δεν έχετε χρόνο για γυμναστήριο αλλά σίγουρα έχετε smartphone! Υπάρχουν πολλές εφαρμογές που μπορείτε να κατεβάσετε στο κινητό σας και όχι μόνο να σας βάλουν σε πρόγραμμα γυμναστικής αλλά και να σας παρέχουν συμβουλές διατροφής για ένα δυνατό, υγιές και καλλίγραμμο σώμα.

Παρακάτω θα βρείτε κάποια από τα καλύτερα fitness applications για να γυμναστείτε στο χρόνο που εσείς μπορείτε καλύτερα μέσα στην ημέρα.

Sworkit, για εξατομικευμένα προγράμματα workout


H συγκεκριμένη εφαρμογή θα σας βάλει σε πρόγραμμα, δοκιμάζοντας στοχευμένες ασκήσεις οποιαδήποτε ώρα της ημέρας σας βολεύει. Είτε έχετε διαθέσιμα 5 είτε 45 λεπτά, με το Sworkit θα μπορέσετε να βρείτε αυτό που ψάχνατε. Μπορείτε να επιλέξετε το είδος γυμναστικής που θέλετε -δυναμικό, αερόβιο, γιόγκα ή stretching- και ρυθμίστε τις ώρες που έχετε στη διάθεσή σας. Απευθείας θα σας εμφανιστεί ένα workout session που έχει δημιουργηθεί από ειδικούς, μαζί με βίντεο, που θα σας βοηθήσει να κάψετε λίπος, να δυναμώσετε τους μύες σας ή απλά να χαλαρώσετε.

Nike Run Club, το τρέξιμο από τους ειδικούς

Το τρέξιμο γίνεται πιο εύκολο εάν έχεις μια εφαρμογή που παρακολουθεί τις διαδρομές μέσω GPS, παρέχει ηχητικά sessions για τρέξιμο, με διαδρομές για αρχάριους αλλά και εξατομικευμένα προγράμματα για τους πιο έμπειρους runners. Κάθε προπόνηση σας βοηθά να δουλέψετε τη δύναμη, την ταχύτητα και την αντοχή σας ενώ υπάρχουν πολλά motivation tools αλλά και playlists προσαρμοσμένες στο ρυθμό κάθε διαδρομής!

Fitbod και άρση βαρών

Η εφαρμογή βγάζει προγράμματα για heavy lifting, με σκοπό την ενδυνάμωση. Ο αλγόριθμος του Fitbod κατανοεί τη δύναμη σας, μελετά τις προηγούμενες προπονήσεις σας και προσαρμόζεται στον διαθέσιμο εξοπλισμό γυμναστικής σας ώστε να δημιουργήσει ένα εξατομικευμένο πλάνο με βάση τις ανάγκες σας. Επίσης, όταν πηγαίνετε στο γυμναστήριο, σας καθοδηγεί βήμα-βήμα για κάθε άσκηση, λέγοντάς σας για τα κιλά, τις επαναλήψεις και τα σετ. Ακριβώς σαν να έχετε έναν personal trainer στο smartphone σας!

Keelo, έντονη και αποτελεσματική προπόνηση

Είναι η ιδανική εφαρμογή για HIIT Training (High Intensity Interval Training, δηλαδή υψηλής ένταση διαλειμματική προπόνηση), η οποία βασισμένη στο ιστορικό και τις ανάγκες σας, σας προτείνει έντονες προπονήσεις μικρής διάρκειας, με στόχο να δουλέψει όλες τις μυϊκές σας ομάδες. Υπάρχει μία τεράστια ποικιλία, από ασκήσεις σωματικού βάρους μέχρι και ασκήσεις με κανονικά βάρη. Τα προγράμματα διαρκούν από 7 έως 20 λεπτά και είναι ιδανικά για όσους επιθυμούν να γυμνάζονται δύο με τρεις φορές την εβδομάδα στο σπίτι, χωρίς ειδικό εξοπλισμό.

Asana Rebel, Yoga για πάντα

Θα σας μάθει τα διαφορετικά είδη γιόγκα, αλλά εκτός από αυτό θα δείτε ότι παρ΄ όλο που είναι εμπνευσμένη από τη γιόγκα, υιοθετεί μια διαφορετική προσέγγιση συνδυάζοντας τις παραδοσιακές της πρακτικές με ασκήσεις όπως είναι τα burpees, τα mountain climbers και οι σανίδες. Επιλέξτε μια κατηγορία από τα προγράμματα που προσφέρονται (όπως δυναμικά, καύσης λίπους ή ευλυγισίας) ώστε να ταιριάξουν με τη διάθεσή σας. Προσφέρει επίσης, συμβουλές διατροφής αλλά και χαλαρωτικούς ήχους για διαλογισμό και χαλάρωση.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις