Ποσειδώνος τροχαίο:Οι δύο ηλικιωμένοι μεταφέρθηκαν στο Ασκληπιείο Νοσοκομείο της Βούλας, ωστόσο ο 80χρονος κατέληξε το πρωί της Παρασκευής. Σημειώνεται πως οοδηγός του οχήματος παρέμεινε στο σημείο και σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος του. ΗΤροχαία διενεργεί έρευνα για να διαπιστωθούν οι ακριβείς συνθήκες κάτω από τις οποίες σημειώθηκε το δυστύχημα.

Οι Έλληνες οδηγοί στο μικροσκόπιο ευρωπαϊκής έρευνας της IPSOS

Βρισκόμαστε στην πρώτη θέση, με μέσο όρο 2,5% των οδηγών, να εφαρμόζουν αγενή συμπεριφορά κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Ακολουθούν οι Ιταλοί με 2,2%.Τα ποσοστά και των δύο χωρών, Ελλάδας – Ιταλίας, είναι αυξημένα σε σχέση με το 2017 κατά 0,2%, κάτι που προβληματίζει έντονα. Την έρευνα πραγματοποίησε η γαλλική εταιρεία IPSOS και αφορούσε δείγμα 12.418 ατόμων, ηλικίας 15 ετών και άνω στις αρχές του 2019 σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Τα στοιχεία ήταν άκρως αποκαλυπτικά και ενδιαφέροντα καθώς δείχνουν την τάση αυτών των ανθρώπων, όταν κληθούν να οδηγήσουν.

Προδιάθεση σε επιθετική ανάρμοστη συμπεριφορά δείχνουν οι Ισπανοί (89%), ακολουθούν οι Ιταλοί (88%) και στο τρίτο σκαλί βρίσκεται η Ελλάδα (87%) μαζί με την Γαλλία. Την πρώτη θέση στην οδήγηση με μικρή απόσταση από τον προπορευόμενο την έχουμε πάλι εμείς, με το 51% των οδηγών να έχει προδιάθεση να το κάνει. Πολύ πιο πίσω βρίσκεται η Ιταλία με 37% και η Γερμανία με 36%.

Οι Έλληνες έχουν την συνήθεια να οδηγούν στη μεσαία λωρίδα ενός αυτοκινητόδρομου με χαμηλή ταχύτητα (76%), στο Βέλγιο παρά την σήμανση δεν μειώνουν ταχύτητα (69%), ενώ στη χώρα μας το 27% οδηγεί στη Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ).Το 60% των Ελλήνων και των Ιταλών οδηγών ομολογεί ότι έχει προδιάθεση να μιλήσει στο κινητό τηλέφωνο κατά τη διάρκεια της οδήγησης.Τέλος, έξω από το όχημα για να λύσουν τις διαφορές τους, έχουν τάση να κατέβουν οι Πολωνοί σε ποσοστό 36%, ενώ τους ακολουθούν οι Ιταλοί με 27% και οι Έλληνες με 22%.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις