Η γράμμωση, η επιτάχυνση του μεταβολισμού είναι καλοίλόγοι για να ξεκινήσεις τη γυμναστική, αλλά το υγιές σώμα και κυρίως η ψυχική υγεία είναι τα δυο σημαντικότερα οφέλη της σωματικής άσκησης. Άλλωστε μισή ώρα άσκησης την ημέρα αυξάνει την παραγωγή σεροτονίνης, η οποία είναι ο νευροδιαβιβαστής που συνδέεται με τη ρύθμιση της διάθεσης και της κοινωνικότητας. Επίσης, επηρεάζει τον ύπνο, την όρεξη και τη μνήμη. Όλα αυτά συμβάλουν στην ισορροπία σώματος και πνεύματος.

Ποιαείναι λοιπόν τατέσσερα είδη γυμναστικής που μπορούν να σου προσφέρουν υγεία και ευεξία;

Πεζοπορία

Τοπερπάτημα ήαλλιώς και hicking.Σε έρευνες που έχουν γίνειοι συμμετέχοντες που περπατούσαν γρήγορα για περίπου μισή ώρα, 5 φορές την εβδομάδα, παρουσίασαν βελτιωμένα συμπτώματα κατάθλιψης. Προτίμησε το περπάτημα στη φύση εφόσον άλλεςέρευνεςέδειξαν ότιοι άνθρωποι που εκτίθενται σε πράσινα περιβάλλοντα, έχουν μειωμένο άγχος και καρδιακούς παλμούς.

Χορός

Το ξέρεις και από μόνη σου ότιο χορός φτιάχνει τη διάθεση. Ταυτόχρονα όμως,βελτιώνει την καρδιαγγειακή υγεία, τη δύναμη και την ισορροπία του σώματος. Να προσθέσουμε ότι μειώνειτο άγχος καιβελτιώνει την αυτοεκτίμηση. Τι καλύτερο;

Βάρη

Η ενδυνάμωση με βάρη μπορεί να σου ακούγεται ιδιαίτερα κοπιαστική όμως έχει αποδειχθεί ότι όσο δυναμώνεις σωματικά, τόσο περισσότερη ψυχική δύναμη αποκτάς. Η άρση βαρών μειώνει τα συμπτώματα της κατάθλιψης και ελαχιστοποιεί τον κίνδυνο να νιώσεις κατάθλιψη μελλοντικά. Και αντίθετα με αυτάπου νομίζεις, η άρση βαρών σε βοηθά και στην καύση λίπους!

Yoga

Είναι το είδος της άσκησης που περίμενες πρώτο στη λίστα, γιατίη yoga ρυθμίζει τον τρόπο με τον οποίο ανταποκρινόμαστε στο άγχος. Μειώνει τουςπαλμούς, την πίεση και φυσικά προσφέρει ευεξία και ευλυγισία.