Μίτρα στην αρχαία ελληνική σήμαινε:ζώνη, ταινία για τα μαλλιά και ίσως συγγενεύει με το «μίτος» που θα πει κλωστή. Μεταγενέστερα προστέθηκε καιτο λειτουργικό περικόσμητο κάλυμμα της κεφαλής των αρχιερέων.
Μήτρα με «ήτα»σημαίνει το «καλούπι» αλλά κυρίωςσημαίνει τοόργανο του γεννητικού συστήματος των γυναικών εντός του οποίου αναπτύσσεται το έμβρυο μέχρι τη γέννησή του.

Η νέαπολιτική ορθότητατελικά δείχνει να είναι η προβιά του νεο-συντηρητισμού, ο οποίος επαναφέρει στην ατζέντα ζητήματα τα οποία έχουν απαντηθεί και σφραγιστεί εδώ και δεκαετίες. Όπως λόγου χάρη ταδικαιώματα των γυναικών που δια νόμου είναι πλήρως διασφαλισμένα.Μετά από εκατοντάδες ετών αγώνες η γυναίκα -επισήμως έστω- στις περισσότερες χώρες έχει αναλάβει την ευθύνη της βιολογίας της, τον έλεγχο του σώματός της καιτης αναπαραγωγικής ικανότητάς της. Όμως η επιστροφή τουpoliticalcorrect, βάζει εκ νέου στoν κοινωνικό έλεγχο το σώμα της γυναίκας, αμφισβητώντας το δικαίωμά της στην άμβλωση. Σε μία εποχή μάλιστα που ο νόμος αναγνωρίζει ότι ως και τοσώμα του παιδιού δεν ανήκει καν στους γονείς του.

Πριν δύο ημέρες σε μία τυπική διαδικασία τηςΔιαρκούς Ιεράς Συνόδου, της Εκκλησίας της Ελλάδος, υπό την προεδρία του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου, συζητήθηκαν διάφορα θέματα. Από τις δαπάνες της Φιλανθρωπικής Διακονίας, έως τις αποσπάσεις κληρικών. Παρείσφρησε όμως κι ένα ζήτημα που συστηματικά και μεθοδικά έρχεται στην επικαιρότητα: το δικαίωμα της γυναίκας στην άμβλωση. Για το οποίο θέμα η Ιερά Σύνοδος έλαβε στην τελευταία της συνεδρίασηξεκάθαρη θεολογική θέση, «περί του εμβρύου ως πλήρους και ακεραίου ανθρώπου από της στιγμής της συλλήψεώς του». Και η θέση της είναιέκτρωση ίσον φόνος,στέλνοντας όλη την ιατρική επιστήμη και τη δυτική σκέψη στην πυρά.

Βέβαιο είναι ότι τώρα που άρχισε εκ νέου η συζήτηση, δεν πρόκειται να τελειώσει γρήγορα κι εύκολα, κι αυτά που ξέραμε θα μας ζητηθεί να τα ξεχάσουμε. Όλοι εμείς οι άνθρωποι που αξιωθήκαμε να ζήσουμε την εποχή των κοινωνικών ελευθεριών, μετά οδύνης βλέπουμε τηδυστοπικήκατάστασηπου οικοδομεί ο νέος κώδικας κοινωνικής συμπεριφοράς, που προσβάλει ευθέως τα ανθρώπιναδικαιώματα.

Βεβαίως η Εκκλησία έχει κάθε δικαίωμα να εκφράζει τις απόψεις της αλλά δεν μπορεί να παρεμβαίνει, ως επίσημο όργανο, στο ξένο σώμα, να το ενοχοποιεί, να το στιγματίζει και να το παραδίδει στην κοινωνία υποδουλωμένο.Όχι μόνο επειδή το δικαίωμα στην άμβλωση δενμπορεί να ανοίγει40 χρόνια μετά τη θέσπισή του αλλά επειδή το έμβρυο από την στιγμή της σύλληψης του, ΔΕΝ είναι αυτοτελής οργανισμός, μήτε άνθρωπος κανονικός με ψυχή, πόσο μάλλον με πλήρες πρόσωπο (κανείς από τους άγιους πατέρες δεν έχει δειένανυπέρηχο των πρώτων δύο μηνών;).

Όταν οι προκαταλήψεις και η ημιμάθεια έχουν τον πρώτο λόγο, μην εκπλαγούμε αν αύριο δούμε στο δρόμο μία αφίσα που αμφισβητεί την αναγκαιότητα των εμβολιασμών. Είναι να μην ξηλωθεί ο πόντος… για να ξηλωθούν όλα όσα μας κάνουν λογικoύςανθρώπους.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις