Υπάρχουν πολλές γυναίκες που δεν μπορούν να αποχωριστούν το πρωινό γάλα ή το γιαούρτι με το μέλι να είναι το αγαπημένο τους σνακ. Μπορεί το γάλα να σου προκαλεί φούσκωμα, ενώ το cottage cheese να σου προσφέρει επίπεδηκοιλιά. Τι θα σου συμβεί τελικά εάν αφαιρέσεις τελείως τα γαλακτομικά από τη διατροφή σου;

Τα αρνητικά

– Δεν θα έχεις σταθερή πίεση. Εάν κόψεις τα γαλακτομικά η πίεση σου μπορεί να έχειδιακυμάνσεις και η αρτηριακή πίεση θα πάρει τα πάνω της.

– Θα επηρεαστούν τα οστά σου. Ιδιαίτερα η κατανάλωση πρόβειου και κατσικίσιου γιαουρτιού ωφελεί πολύ τα κόκαλακαι προσφέρει ασβέστιο στον γυναικείο οργανισμό που τοέχει περισσότερη ανάγκη!

– Ένα ποτήρι φρέσκο γάλα μετά από σωματική άσκηση είναι απαραίτητο για τη σωστή ενυδάτωση του σώματός σου, για αυτό δεν πρέπει να το παραλείπεις.

Τα θετικά

– Θα μειωθείτο φούσκωμα και οι στομαχικοίπόνοι.Όταν το σώμα σου δεν μπορεί να μεταβολίσει τη λακτόζη (βασικό συστατικό του γάλακτος), δημιουργεί αυτό το ενοχλητικό πρήξιμο, για το οποίο αναρωτιέσαι συχνά που οφείλεται.

– Το αδυνάτισμα γίνεται πιο εύκολο. Η λακτόζη περιέχει ζάχαρη και η ζάχαρη σημαίνει ένα πράγμα: αύξηση των κιλών σου. Με την κατανάλωση γαλακτομικών μπορεί να ξεπερνάται ηημερήσια ποσότητα που πρέπει να λαμβάνεις.

– Θα απαλύνει το έντερο σου και θα το επαναφέρει στη φυσιολογική του λειτουργία. Σύμφωνα με μία νέα έρευνα, τα γαλακτοκομικά προϊόντα μπορεί να προκαλέσουν επιπλοκές στο έντερο σου και να «μπλοκάρουν» την ομαλή του λειτουργία. Για αυτό, ένα σύντομο διάλειμμα μπορεί τελικά να έχει τα θετικά του…

– Τα γαλακτομικά είναι υπεύθυνα στους ενήλικες για κάποιες αλλεργίες, οι οποίες μπορεί να εξαλειφθούν με την αφαίρεση τους από την καθημερινή σου διατροφή.

Γενικά, αυτό που πρέπει να κάνει κανείς είναινα διαπιστώσειαν έχειευαισθησία στα γαλακτοκομικά προϊόντα. Σε αυτό μπορεί να σε βοηθήσει οδιαιτολόγος σου και να του ζητήσεις τις κατάλληλες συμβουλές. Το μέτρο και η σωστή κατανάλωση μπορεί να είναι η λύση.