Οι αϋπνίες είναι ένας από τους παράγοντεςπου αυξάνουν τον κίνδυνογια παχυσαρκία, υπέρταση και εμφάνισηστεφανιαίας νόσου.Οι ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Κορέας ανακάλυψαν ότι οι ώρες που κοιμόμαστε τα Σαββατοκύριακα σχετίζονται με το σωματικό βάρος. Συγκεκριμένα μελέτησαν περισσότερα από 2000 άτομα ηλικίας 19 έως 82 ετών. Έκαναν επίσης στους συμμετέχοντες τις κατάλληλες σωματομετρήσεις και μάζεψαν πληροφορίες, όσον αφορά τις ώρες που κοιμόντουσαν μέσα στην εβδομάδα και ξεχωριστά τα Σαββατοκύριακα.

Τι διαπιστώθηκε λοιπόν; Όσα άτομα κοιμόντουσαν περισσότερο τα Σαββατοκύριακα από ότ,ι τις καθημερινές, ζύγιζαν λιγότερο. Μπορεί να είχαν να κοιμόντουσαν λιγότερες ώρες τις καθημερινές, όμως ξεκουραζόντουσαν περισσότερες ώρες συνολικά σε όλη τη διάρκεια της εβδομάδας. Αυτό ισχύει για τι περισσότερες από εμάς. Επειδή δεν μπορούμε να κοιμηθούμε επαρκώς τις εργάσιμες ημέρες λόγω των υποχρεώσεων, πρέπει να προσπαθήσουμε να κοιμόμαστε όσο το δυνατό περισσότερο τα Σαββατοκύριακα και σύμφωνα με την παραπάνω μελέτη θα είναι πιο εύκολο να χάσουμετα περιττά κιλά. Και όπως γνωρίζουμε ο σωστός ύπνος βοηθά στη ρύθμιση του μεταβολισμού μας εκτός από τη συνολική ισορροπία που προσφέρει στον οργανισμό μας. Αυτό που πρέπει βέβαια να γνωρίζουμε είναι ότι η συγκεκριμένη τακτική δεν αντισταθμίζει την απώλεια ύπνου κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, ούτε αποτελεί λύση για όσους πάσχουν από αϋπνίες. Εξάλλου οι οι ειδικοί ύπνου τονίζουν ότι αν οι άνθρωποι χρειάζονται ξυπνητήρι για να ξυπνήσουν, είναι σημάδι ότι δεν κοιμούνται αρκετά.

Είναι σημαντικό να θυμάστε πως ο νυχτερινός ύπνος δεν πρέπει να είναι λιγότερος από 6 ώρες και περισσότερος από 9 ώρες. Όσο για την ποιότητα του, αυτή εξαρτάται από την έλλειψη θορύβων, την κατάλληλη θερμοκρασία, τα ελαφρά γεύματα, τη φυσική άσκηση αλλά καιο χώρος, όπως και η τήρηση τακτικού ωραρίου.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις