Φτιάξτε την ημέρα σας ξεκινώντας από το πρωί ακολουθώντας μερικές απλέςσυμβουλές για να αναδείξετε την αισιόδοξη πλευρά του χαρακτήρα σας.

Πρωινός ήλιος

Πριν πάτε για ύπνο αφήστε τιςκουρτίνες σας μισάνοιχτες. Με αυτόν τον τρόπο, το φυσικό φως του ήλιου που ανατέλλει το πρωίθα στείλει «σήμα» στον εγκέφαλό σας για να επιβραδύνει την παραγωγή της μελατονίνης και να ανακάμψει την παραγωγή της αδρεναλίνης, ξυπνώντας σας με φυσικό τρόπο. Κοιμηθείτε νωρίτερα το βράδυ,έτσιώστε να ανοίξετε τα μάτια σαςακριβώς την κατάλληλη ώρα χωρίς ξυπνητήρι.Εάν διατηρήσετε αυτή τη ρουτίνα, είναι πιθανό να αρχίζετε ναβασίζεστε στο βιολογικό σας ρολόι, παρά σε ξυπνητήρι.

Βάλτε το ξυπνητήρι σας 15 λεπτά νωρίτερα

Ρυθμίζοντας λίγο νωρίτερα το ξυπνητήρι σας, δεν χρειάζεται να πετάγεστε γεμάτοι άγχος από το κρεβάτι και να βιαστείτε στην πρωινή σας ρουτίνα. Μπορείτε να ξεκινάτε το πρωί σας ήρεμοι, ξαπλωμένοι στο κρεβάτι, ενώ θα σηκώνεστε σιγά σιγά. Πρέπει να γνωρίζετε, ότι είναι εξίσου σημαντικό να προετοιμάζεστε τόσο ψυχικά όσο και σωματικά για το υπόλοιπο της ημέρας σας.

Κάντε Stretching

Τεντωθείτε για τουλάχιστον 15 δευτερόλεπτα. Μάλιστα, δοκιμάστε τοπριν ακόμη ανοίξετε τα μάτια σας. Σηκώστε το χέρι σας και ξεκινήστε, τεντώνοντας κάθε δάχτυλο του, μετά τον καρπό σας καιστη συνέχεια ολόκληρο. Έπειτα, προχωρήστε στο άλλο χέρι. Μην αμελήσετε να φτάσετε μέχρι την άκρη των δαχτύλωντων ποδιών σας καιστους αστραγάλους.Τελειώστε με τον λαιμό και την πλάτη σας. Με αυτόν τον τρόποθαβελτιώσετε τη ροή του αίματος και του οξυγόνουμέσα στο σώμα σας και θα νιώσετε καλύτερα!

Βουρτσίστε και τη γλώσσα σας

Απαλλαγείτε από την κακή πρωινή διάθεσηκαι ξεκινήστε την ημέρα σας με μια φρέσκια, δροσερή και καθαρή γεύση, βουρτσίζοντας και τη γλώσσα σας μετά από τα δόντιασας.. Είναι αλήθεια, ότι πάνω από 300 τύποι βακτηρίων παραμένουν στο στόμα σας κάθε βράδυ και αφαιρώντας τα θα σας κάνει σίγουρα να νιώσετε πιο υγιείς!

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις