Έχουμε όλες μπει σε διαδικασία απομόνωσης. Προσέχουμε τις μετακινήσεις μας, δεν συναθροιζόμαστε, μένουμε σπίτι,πλένουμετα χέρια μας συχνά και πολλά άλλα.Τι κάνουμε όμως γιατην ψυχική μας υγεία;

Σε περιπτώσεις πανδημίας ο φόβος, η καχυποψία, η επαγρύπνηση και η παράνοια κατακλύζουν την ψυχή μας. Μπορείςλοιπόν να ακολουθήσεις τις παρακάτω συμβουλές γιανα διατηρείς την ψυχραιμία σου αυτές τις δύσκολες ώρες

Φόβος

Ο φόβος είναι ο χειρότερος σύμβουλός. Με τον καταιγισμό των ειδήσεων από sites και τηλεόραση είναι λογικό να ακούςκαι ειδήσεις πουσε φοβίζουν. Θα πρέπει να ενημερώνεσαι μεν αλλά να τσεκάρεις και την αξιοπιστία της πηγής και να μην βγάζεις εύκολα συμπεράσματα. Καλό είναι λοιπόν, να επιλέγεις από που θα ενημερώνεσαι, ώστε να εμπιστεύεσαιτην είδηση και να ενεργοποιείς τη λογική σου και όχιτο συναίσθημα.

Υποψία

Μην πιστεύεις όποια φήμη ακούς, απλά και μόνο επειδή το είπε κάποιος δικός σου άνθρωπος. Επικοινώνησε με τους γύρω σου. Μίλα με τους δικούς σου ανθρώπους. Σε περίπτωση που κάποιος νοσήσει με κορονοϊό, βρείτε από τώρα τον τρόπο να κρατήσετε την επαφή σας και ορίστε μαζί τους τρόπους που θα βοηθήσει ο ένας τον άλλον.

Επαγρύπνηση

Μπορείςνα είσαι και πρέπει να είσαι προετοιμασμένη αλλά σε λογικά πλαίσια. Να ψωνίζεις αυτά που πραγματικά χρειάζεσαι και όχι να αδειάζεις τα σούπερ μάρκετ, να κάνεις δηλαδή ένα πλάνο με τα απαραίτητα για την ομαλή καθημερινότητά σου.

Ψυχική υγεία

Βρες τονδικό σου τρόπο χαλάρωσης και φροντίδας. Σκέψου τι σε χαλαρώνει περισσότερο, να βλέπεις σειρές στην τηλεόραση, να κάνεις γυμναστική, να μιλάς με τις φίλες σου. Η τεχνολογία προσφέρει όλα τα μέσα για να επιλέξεις αυτόπου σου ταιριάζει. Από τη διαδικτυακή επικοινωνία με τους δικούς σου ανθρώπους που μπορεί να είναι μακριά, μέχρι το κατέβασμα εφαρμογών στο κινητό σου για γυμναστική, χαλάρωση και ευεξία.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις