Εθελοντές – Call center ΕΟΔΥ:Το call centerπου εξυπηρετεί το ειδικό τηλέφωνο τουΕθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείαςγια την πανδημία, ζητάει τώρα εθελοντές για να απαντούν στις κλήσεις των πολιτών.Οι υπάλληλοι της εταιρείας που δεν έχουν ιατρικές γνώσεις, απαντούν στο ερωτήματα βασισμένοι σε έναν αλγόριθμο. Και τώρα ζητάεθελοντές, αντί έστω και την ύστατη στιγμή να προσλάβει εξειδικευμένο προσωπικό.

Θυμίζουμε το βίντεο που είχε κυκλοφορήσει, όπου σε ερώτηση αν ο ιός μεταδίδεται με τη θεία κοινωνία, ο υπάλληλος είχε απαντήσει αρνητικά. Χθες ήρθε στο φως της δημοσιότητας, πως το τηλεφωνικό κέντρο δεν το χειρίζεται το κράτος, αλλά η γνωστή πολυεθνική Teleperformance, η οποία δεν διαθέτει εξειδικευμένους υπαλλήλους. Εν ολίγοις η ιδιωτική εταιρεία στελεχώνει κρίσιμο δημόσιο φορέα με ανειδίκευτο, μη καταρτισμένο προσωπικό να απαντά σε σοβαρά τηλεφωνήματα.

Μεe-mail που έβγαλε στη δημοσιότητα με ανάρτησή της η σελίδα#ΜένουμεΕνεργοί #Covid19Solidarity, αποδεικνύεται ότι οι υπάρχοντες εργαζόμενοι της Teleperformance δεν επαρκούν, και ζητάει εθελοντές από τους εργαζόμενους των τηλεφωνικών κέντρων.

Ήδη έχουν γίνειμοιραία λάθη επειδή αξιολογούνται λάθος,όπως αυτό που έγινε στην περίπτωση του τουριστικού γκρουπ που επέτρεψε στην Ηλεία από τους Αγίους Τόπους, αλλά δεν αξιολογήθηκαν τα περιστατικά παρά τα συμπτώματα, καθώς δεν προέρχονταν από την Ιταλία, όπου είχαν σημειωθεί τα πρώτα κρούσματα της πανδημίας. Λάθος αξιολόγηση υπήρξεπροφανώς και στη περίπτωση της άτυχης 41χρονης από την Καστοριά, της οποίας το νεαρό της ηλικίας οδήγησε τον αλγόριθμο να τη συμβουλεύσει να παραμείνει στο σπίτι της.

Να προσληφθεί μόνιμο υγειονομικό προσωπικό για τις γραμμές του ΕΟΔΥ – όχι εθελοντές, καταλήγει η ανάρτηση της σελίδας #ΜένουμεΕνεργοί #Covid19Solidarity [πηγή tvxs.gr]

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις