Κόρινθος τροχαίο: Συνελήφθη ο οδηγός που σκότωσε και εγκατέλειψε 15χρονο [vid & pics]
Κόρινθος τροχαίο: Συγκλονισμένη είναι η κοινή γνώμη στην Κορινθία για το τροχαίο δυστύχημα που σημειώθηκε το απόγευμα της Τρίτης 12 Μαΐου 2020, όπου άφησε την τελευταία του πνοή στην άσφαλτο ένας 15χρονος που είχε βγει για περπάτημα. Όπως αναφέρει το korinthostv.gr, ο 15χρονος τραυματίστηκε θανάσιμα στην οδό Εξαμίλια – Ξυλοκέριζας από διερχόμενο αυτοκίνητο.
Ο έφηβος μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Γενικό Νοσοκομείο Κορίνθου, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του. Η αστυνομία κατάφερε να εντοπίσει και να συλλάβει τον 52χρονο οδηγό του αυτοκινήτου, που όπως όλα δείχνουν ότι εμπλέκεται στο δυστύχημα. Οι συνθήκες, κάτω από τις οποίες, έγινε το τροχαίο δυστύχημα παραμένουν άγνωστες.
https://www.youtube.com/watch?v=eugUFEcYaFo&feature=youtu.be
Η μη τήρηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ) από την πλευρά των οδηγών, σε συνδυασμό με τη χρήση κινητού τηλεφώνου, αλλά και η απροσεξία των πεζών φαίνεται πως είναι οι κυριότεροι λόγοι για τις παρασύρσεις, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Τροχαίας Θεσσαλονίκης. Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, οι μήνες κατά τους οποίους καταγράφονται οι περισσότερες παρασύρσεις πεζών στην πόλη, σύμφωνα με τα στοιχεία της Τροχαίας, είναι οι ανοιξιάτικοι Απρίλιος και Μάιος, ο καλοκαιρινός Ιούνιος, καθώς και οι χειμερινοί Δεκέμβριος και Ιανουάριος. Από τα στοιχεία που προβληματίζουν είναι και ο αριθμός των ανθρώπων που χάνουν τη ζωή τους.
Αν και το περπάτημα είναι πολύ ευεργετικό για την υγεία και το περιβάλλον - και κατάλληλο για ηλικιωμένους και παιδιά - οι πεζοί κινδυνεύουν από ατυχήματα πολύ περισσότερο από τους άλλους χρήστες του οδικού δικτύου. Σύμφωνα με τις οδηγίες που έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, μπορεί να θεωρείται αυτονόητο, αλλά στο οδόστρωμα πρέπει να βαδίζουμε μόνον όταν δεν έχουμε άλλη επιλογή, δηλαδή όταν δεν υπάρχουν πεζοδρόμια ή κράσπεδα. Στην περίπτωση αυτή, βαδίζουμε στην άκρη του δρόμου, εφ' ενός ζυγού και αντίθετα προς το ρεύμα κυκλοφορίας.
Περίπου το 21% των ατόμων που χάνουν τη ζωή τους σε τροχαία ατυχήματα στην ΕΕ είναι πεζοί. Οι περισσότεροι από αυτούς είναι άνω των 65 ετών. Ο αριθμός των συγκρούσεων στις οποίες εμπλέκονται πεζοί μπορεί να μειωθεί με τα ακόλουθα μέτρα:
- επιβολή ορίων ταχύτητας σε κάθε περιοχή
- μη διακοπτόμενα πεζοδρόμια
- κατάλληλος φωτισμός των δρόμων
- χρησιμοποίηση ανακλαστικών ρούχων και αξεσουάρ (φωσφορίζοντα)
- κατάλληλος σχεδιασμός του μπροστινού μέρους των αυτοκινήτων (ώστε να ελαχιστοποιείται η σοβαρότητα των τραυματισμών).