«Μεγάλος Περίπατος»: Μποτιλιάρισμα και ταλαιπωρία στην Καραγιώργη Σερβίας με τη νέα σηματοδότηση [LIVE η κίνηση]
Πολλά οχήματα μπαίνουν στο αντίθετο ρεύμα κι αυτό γιατί σε κάποια σημεία ισχύει η παλιά σηματοδότηση και σε κάποια άλλα η νέα. Συγκεκριμένα στην συμβολή των οδών Σταδίου με Καραγιώργης Σερβίας τα ΙΧ μπορούσαν πριν τις αλλαγές να στρίψουν δεξιά στην Καραγιώργη Σερβίας με κατεύθυνση προς την οδό Αθηνάς. Με τις νέες ρυθμίσεις αυτό πρόκειται να αλλάξει και για το λόγο αυτό έχει τοποθετηθεί απαγορευτικό που όμως ακόμη είναι καλυμμένο. Άρα οι οδηγοί θεωρούν ότι μπορούν να διασχίσουν την οδό σύμφωνα με τις παλιές ρυθμίσεις.
Αλλά και στην οδό Νίκης, παράλληλη στην πλατεία Συντάγματος και πρώτη κάθετη οδό στην Καραγιώργης Σερβίας, ισχύουν οι νέες ρυθμίσεις με αποτέλεσμα στη συμβολή τους να υπάρχει σηματοδότηση που δείχνει υποχρεωτική κατεύθυνση προς τα δεξιά. Και έτσι πάνε οι οδηγοί στο αντίθετο ρεύμα.
Σγουρός : O μεγάλος περίπατος της Αθήνας – Ένα μεγαλεπήβολο έργο που ξεκινάει ανάποδα
Ανάποδα ξεκινά το μεγαλεπήβολο σχέδιο για τον επονομαζόμενο «Μεγάλο Περίπατο της Αθήνας» σύμφωνα με τον τέως Περιφερειάρχη Αττικής, Γιάννη Σγουρό.
Όπως αναφέρει σε σχετικό δελτίο Τύπου, όπου καταθέτει τις παρατηρήσεις του για τις δρομολογούμενες παρεμβάσεις:
Ο «μεγάλος περίπατος της Αθήνας» όπως ονομάστηκε η ενοποίηση του ιστορικού κέντρου της Αθήνας ξεκινά με τους χειρότερους οιωνούς. Χωρίς να είμαστε αντίθετοι με το σύνολο του έργου και καθώς το ζήτημα δεν απασχόλησε το Περιφερειακό Συμβούλιο, σημειώνουμε και καταθέτουμε στο δημόσιο διάλογο τις διαπιστώσεις και ενστάσεις μας. Πρώτον και κυριότερον: Δεν υπάρχουν πλήρεις κυκλοφοριακές και περιβαλλοντικές μελέτες για το έργο και φυσικά ούτε και οι σχετικές εγκρίσεις.
Με αφορμή το πρόβλημα του κορoνοϊού αποφασίστηκε ο περιορισμός των λωρίδων κυκλοφορίας στην οδό Πανεπιστημίου. Με τον τρόπο αυτό στραγγαλίστηκε η κυκλοφορία των οχημάτων, ταλαιπωρώντας χιλιάδες οδηγούς. Η Πανεπιστημίου δεν είναι δημοτικός δρόμος! Η εποπτεία και η ευθύνη συντήρησής της ανήκει στην Περιφέρεια Αττικής. Αλήθεια μέσα από ποιες διαβουλεύσεις και διαδικασίες και με ποιο νομικό έρεισμα ο κ Πατούλης εκχώρησε την αρμοδιότητα του στον Δήμαρχο Αθηναίων; Άραγε τώρα ποιος έχει την ευθύνη συντήρησης όλου του δρόμου ή στην απευκταία περίπτωση ατυχήματος ποιος επιλαμβάνεται;