Σύμφωνα με το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης οι αλοιφές που διαφήμιζε «κατά του κορονοϊού» ήταν επικίνδυνες. Επέβαλε πρόστιμα συνολικού ύψους 730 χιλιάδων ευρώ στους τηλεοπτικούς σταθμούς, που διαφήμισαν την αλοιφή που σύμφωνα με τον πρόεδρο της «Ελληνικής Λύσης», «δεν πέρναγε μέσα ο κορονοϊός».

Οι σταθμοί: Alert, Epsilon, Extra και Kontra Αττικής, ΑΕ Channel, Βεργίνα Θεσσαλονίκης και Best TV Μεσσηνίας, σύμφωνα με τον κανονισμό οφείλουν να καταβάλουν 25 χιλιάδες ευρώ πρόστιμο έκαστος.

Η παραβίαση αφορά σε «-εκ προθέσεως- την συνταγματικώς επιβαλλόμενης απαγόρευσης μετάδοσης μηνυμάτων που θα μπορούσαν να παραπλανήσουν το κοινό ως προς τις προστατευτικές ιδιότητες προϊόντων και να θέσουν σε κίνδυνο την ανθρώπινη ζωή και υγεία».

Ο δόλος των καναλιών

Οι περισσότεροι τηλεοπτικοί σταθμοί ωστόσο: οι Κόσμος TV Δωδεκανήσων, Αιγαίο TV Δωδεκανήσων, Super B Αχαΐας, Σητεία TV Λασιθίου, Notos TV Ηρακλείου, Ένα TV Φθιώτιδας, TV 10 Τρικάλων, Βήμα TV Ιωαννίνων, Θράκη ΝΕΤ Έβρου, TV Ροδόπη, Δίκτυο TV Σερρών, Κρήτη TV 1 Χανίων, Άλφα Τηλεόραση Δράμας, Δίκτυο 1 Καστοριάς, Alert Αττικής, TRT Μαγνησίας, PLP TV Ηλείας και Ίριδα TV Δωδεκανήσου, τιμωρήθηκαν με 30 χιλιάδες ευρώ ο καθένας για «εκ προθέσεως» αποστολή στο ΕΣΡ διαφορετικής ροής από εκείνη που πραγματικά έπαιξαν, στη ζώνη όπου προέβαλαν την εκπομπή «Κόντρα και Ρήξη».

Όπως ανέφερε το ΕΣΡ η ενέργεια των παραπάνω καναλιών έγινε «με προφανή στόχο να παραπλανήσει την ελέγχουσα αρχή και να καταστήσει πρακτικώς ανέφικτη την άσκηση των συνταγματικώς επιβαλλόμενων αρμοδιοτήτων της επί του περιεχομένου του προβαλλόμενου προγράμματος».

Τέλος ποινή 15 χιλιάδων ευρώ δόθηκε στο Σύρος TV 1 Κυκλάδων για παράβαση των διατάξεων περί «απαγόρευσης της άνευ αδείας αναμετάδοσης του προγράμματος άλλου παρόχου περιεχομένου», καθώς αναμετέδωσε την επίμαχη εκπομπή μέσω της Web TV του Alert.

Το Youtube απέσυρε το σχετικό βίντεο

Το μήνυμα του Youtube στο βίντεο για την αλοιφή για τον κορονοϊό απέσυρε το επίμαχο διαφημιστικό αναφέροντας ότι «Αυτό το βίντεο καταργήθηκε επειδή παραβαίνει την πολιτική του YouTube για τη ρητορική μίσους».

Την παρέμβαση της Εισαγγελίας του Αρείου Πάγου είχε προκαλέσει η διαφήμιση προϊόντος με την επωνυμία «Βυζαντινόν» ως προστατευτικό από τον κορονοϊό και κατά της πνευμονίας.