Στην παρούσα περίπτωση του δεύτερου lockdown, τα e-shops και οι εταιρείες ταχυμεταφορών είχαν προετοιμαστεί για όγκους ίδιους ή και ελαφρά υψηλότερους (έως 15%) του πρώτου lockdown. Παρόλα αυτά, προέκυψαν πολύ υψηλότεροι όγκοι, οι οποίοι απαιτούν και διπλάσιες υποδομές, εξοπλισμό αλλά και προσωπικό σε όλα τα επίπεδα, κάτι που δεν μπορούσε να προβλεφθεί με ακρίβεια, αναφέρουν στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, πηγές της εταιρίας ταχυμεταφορών ACS.

Όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές, αποτέλεσμα είναι ότι κάποιες μεγάλες εταιρείες ταχυμεταφορών, αλλά και ηλεκτρονικά καταστήματα μεγάλων εταιρειών, αναγκάστηκαν να προβούν στη διακοπή της λειτουργίας τους για μερικές ημέρες, ενώ όσοι είχαν κάνει καλύτερη προετοιμασία μπόρεσαν να συνεχίσουν την εξυπηρέτηση των αυξημένων όγκων, έχοντας ελεγχόμενη καθυστέρηση στη ροή των αποστολών, ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν στους συσσωρευμένους όγκους παραγγελιών και δεμάτων.

Μισθώνονται ταξί

Ενδεικτικό της κατάστασης, είναι ότι στην Πάτρα, από το πρωί της Τρίτης 8 Δεκεμβρίου 2020, αναφέρει το tempo24.news, παρατηρείται πάλι μεγάλη «ουρά» έξω από τις εταιρείες για την παραλαβή πακέτων. Επιχειρήσεις που δεν επαρκούν τα μέσα μεταφοράς τους, μίσθωσαν ταξί προκειμένου να γίνει η διανομή των παραγγελιών καθώς, όπως λένε στο tempo24.news, δεν φαίνεται να παραλαμβάνουν οι καταναλωτές τις ηλεκτρονικές τους παραγγελίες ούτε μέχρι την Πρωτοχρονιά.

Στο μεταξύ, υπάρχουν και περιπτώσεις που έχει καταχωρηθεί κανονικά η παραγγελία σε κατάστημα μεγάλης αλυσίδας με ηλεκτρονικά είδη, αλλά τα πακέτα είναι «άφαντα». Αυτό, όπως είναι λογικό, προκαλεί εκνευρισμό στους καταναλωτές.

Στο ερώτημα του Αθηναϊκού – Μακεδονικού Πρακτορείο Ειδήσεων, εφόσον υπάρχει αυξημένη ζήτηση των υπηρεσιών, γιατί η ACS δεν προσλαμβάνει περισσότερο προσωπικό για να εξυπηρετήσει το κοινό, αλλά και περισσότερους courier με μηχανάκια, πηγές της εταιρίας αναφέρουν ότι είναι απαραίτητο να διευκρινιστεί ότι ο μεγαλύτερος όγκος των αποστολών διακινείται με φορτηγά αυτοκίνητα και βαν, καθώς η αύξηση στη ζήτηση των υπηρεσιών προέρχεται σε πολύ μεγάλο βαθμό από τις αποστολές των e-shop, αλλά και γενικότερα από τη διανομή πακέτων και όχι φακέλων.

Όπως είναι εύκολα αντιληπτό, τα κουτιά πάνω στα μηχανάκια μπορούν να μεταφέρουν ελάχιστα πακέτα σε σχέση με τον καθημερινό όγκο που διακινείται και αυτά τα πακέτα είναι συγκεκριμένων, μικρών σχετικά, διαστάσεων.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις