Μέχρι τον Μάιο θα έχουν στηθεί τα δύο πρώτα εργοτάξια στα δύο άκρα της γραμμής στο Γαλάτσι και στην Κατεχάκη. Μέσα στον Μάρτιο η Αττικό Μετρό θα υπογράψει με την εταιρεία ΕΡΕΤΒΟ την πρώτη από τις δύο βασικές σύμβασης για την κατασκευή της νέας γραμμής Άλσους Βεΐκου – Γουδί.

Θα κατασκευαστούν συνολικά 15 σταθμοί και 9 φρεάτια (τούνελ) της γραμμής. Από Γαλάτσι και Κατεχάκη θα ξεκινήσουν οι “μετροπόντικες” οι οποίοι Θα πρέπει πρώτα να συναρμολογηθούν στα σημείο.

Η μία εργοταξιακή θέση θα δημιουργηθεί πίσω από το σταθμό του μετρό Κατεχάκη στη θέση που σήμερα βρίσκεται το πάρκινγκ και η δεύτερη θα βρίσκεται επί της λεωφόρου Βεΐκου στο ρεύμα από Γαλάτσι προς Κύμης στο ύψος του κλειστού γυμναστηρίου που βρίσκεται μέσα στο Άλσος Βεΐκου.

Στο βάθος η θέση του νέου εργοταξίου του Μετρό στην Κατεχάκη

Το σημείο που θα στηθεί το εργοτάξιο του ΜΕΤΡΟ στο Γαλάτσι είναι πολύ κοντά στην είσοδο του Άλσους

Σοβαρές δυσκολίες αναμένεται να έχουν οι σταθμοί του κέντρου: Ευαγγελισμός, Κολωνάκι Ακαδημία, Εξάρχεια λόγω των αρχαιοτήτων που αποτελούν και το πιο χρονοβόρο παράγοντα στη διαδικασία του έργου.

Το κόστος της Γραμμής 4 του ΜΕΤΡΟ και τι θα γίνει στα Εξάρχεια

Σύμφωνα με τους εμπλεκόμενους φορείς θα καταληφθεί ένα μεγάλο μέρος της πλατείας Εξαρχείων το οποίο και θα μετατραπεί σε εργοτάξιο. Συνολικά το έργο θα κοστίσει 1 δισεκατομμύριο 150 εκατομμύρια ευρώ χωρίς να συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ. Το μήκος της γραμμής θα είναι 12,8 χιλιόμετρα και εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης είναι 96 μήνες.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις