Την στιγμή που η Ferrari του Τζώρτζη Μονογυιού προσέκρουσε στην πινακίδα της Περιφέρειας Αττικής και στη συνέχεια στον Ευκάλυπτο της νησίδας της Λεωφόρου Κραμανλή στα Πηγαδάκια Βούλας ένας από τους μπροστινούς  τροχούς αποκολλήθηκε και δεν κάηκε όπως οι υπόλοιποι στη συνέχεια.

Αν προσέξει κανείς, το ελαστικό σίγουρα δεν παραπέμπει σε καινούργιο που είχε «φορεθεί» στο αυτοκίνητο ώρες ή μέρες πριν αλλά πρόκειται για ένα ελαστικό αρκετά φθαρμένο για αυτοκίνητο- «όπλο» που υποστηρίζει. Σε μία χειμωνιάτικη υγρή βραδιά στην παραλιακή τέτοια ελαστικά δύσκολα μπορούν να κρατήσουν ένα τόσο δυνατό αυτοκίνητο στο οδόστρωμα αν κάτι πάει στραβά ή πολύ γρήγορα.

Kάτω αριστερά μπορείτε να διακρίνετε τη φθορά στο πέλμα του ελαστικού της Ferrari

Ηταν πειραγμένο το ESP;

Επίσης σύμφωνα με πραγματογνώμονα η Ferrari Pista 488 έχει πέντε θέσεις λειτουργίας στο δεξί μέρος του τιμονιού, που παραπέμπει μάλιστα σε τιμόνι της formula 1.

H τέταρτη και πέμπτη θέση αφορά το traction control system, δηλαδή το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ενώ η πέμπτη σχετίζεται με το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας, το ESP.

Από τα πρώτα στοιχεία της πραγματογνωμοσύνης, προκύπτουν ενδείξεις απενεργοποίησης του συστήματος ευστάθειας (ESP). Η μη λειτουργία του ESP είχε ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να υπερστρέψει σε ένα απότομο πάτημα του γκαζιού, αναφέρει ο ΣΚΑΪ.

Ferrari pista 488

Σε κάθε περίπτωση, δεδομένου της σφοδρής πρόσκρουσης και καύσης που είχε ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να γίνει συντρίμμια οι ειδικοί δεν είναι σε θέση να απαντήσουν μετά βεβαιότητας ότι το ESP ήταν όντως απενεργοποιημένο ή δείχνει απενεργοποιημένο επειδή ενδεχομένως μετατοπίστηκε ο διακόπτης μετά το δυστύχημα.

, η τέταρτη και πέμπτη θέση αφορά το traction control system, δηλαδή το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ενώ η πέμπτη σχετίζεται με το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας, το ESP.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις