Κυρανάκης για νέο ΚΟΚ: Δεν θέλουμε σύγκρουση αλλά να εξυπηρετήσουμε όσους χρησιμοποιούν λεωφορείο
Ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ρίχνει τους τόνους στην αντιπαράθεση με τον ΣΑΤΑ για τις λεωφορειολωρίδες.

Με το βλέμμα στραμμένο στην αυριανή ακρόαση των εξωκοινοβουλευτικών φορέων, στην οποία έχουν κληθεί και οι εκπρόσωποι των οδηγών ταξί, εκκίνησε στις συναρμόδιες επιτροπές της Βουλής η συζήτηση του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας - ΚΟΚ.
Προσπαθώντας να ρίξει τους τόνους, ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης εξήγησε πως διάθεση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου, δεν είναι η σύγκρουση με τους οδηγούς ταξί αλλά «να εξυπηρετηθούν όσοι δεν έχουν χρήματα, ο συνταξιούχος, ο φοιτητής, όσοι παίρνουν το λεωφορείο». «Εμείς καλούμαστε να πάρουμε το μέρος κάποιου. Αποφασίσαμε να πάρουμε το μέρος των ανθρώπων που χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ, που παίρνουν το λεωφορείο, που περιμένουν υπομονετικά στη στάση», ανέφερε ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης, τονίζοντας ταυτοχρόνως την προσπάθεια που καταβάλλεται για την ανανέωση του στόλου των λεωφορείων.
Πάντως, αναφερόμενος στα πράσινα ταξί, σημείωσε πως κυκλοφορούν ελάχιστα στους δρόμους, σχολιάζοντας ωστόσο πως εάν στο μέλλον αυξηθούν τα ηλεκτρικά, «εδώ είμαστε να νομοθετήσουμε».
Από την πλευρά της η αντιπολίτευση κατήγγειλε τον εισπρακτικό χαρακτήρα των νέων ρυθμίσεων. Ο Τάσος Νικολαΐδης εκ μέρους του ΠΑΣΟΚ σχολίασε πως η μεταρρύθμιση του ΚΟΚ δεν πρέπει να είναι απλώς μια άσκηση με στόχευση τις κυρώσεις αλλά την πρόληψη με έμφαση στην εκπαιδευτική διαδικασία, ενώ ο Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος του ΣΥΡΙΖΑ σχολίασε πως ο νέος ΚΟΚ συνιστά «νέο τιμοκατάλογο παραβάσεων».