Καφές και δίαιτα: Μια ακόμη ιδιότητα του αγαπημένου μας ροφήματος, είναι και η συμβολή του στην απώλεια βάρους.

Ποιος είναι όμως ο κατάλληλος καφές για να χάσεις βάρος

Η απάντηση είναι εύκολη. Ο σωστός καφές είναι αυτός χωρίς ζάχαρη και γάλα. Η κατανάλωση σκέτου καφέ, συνδέεται άμεσα με τη διαχείριση και την απώλεια βάρους. Σχετικές μελέτες υποστηρίζουν μάλιστα, ότι μπορείς να κάψεις περισσότερες θερμίδες, εάν καταναλώνεις συχνά καφέ κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Ποια είναι η κατάλληλη ώρα κατανάλωσης

Η καλύτερη ώρα για να απολαύσεις τον καφέ σου, ενισχύοντας τις προσπάθειες για απώλεια βάρους, είναι το πρωί, όταν τα επίπεδο κορτιζόλης, βρίσκονται σε χαμηλό επίπεδο στον οργανισμό σου. Ωστόσο δεν θα πρέπει να είναι το πρώτο πράγμα που κάνεις μόλις ξυπνήσεις. Έτσι αν ξυπνάς στις 6:30 π.μ. είναι καλύτερο να πίνεις καφέ μεταξύ 9:30 και 11:30 π.μ.

Ο λόγος είναι ότι η καφεΐνη μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα κορτιζόλης στο αίμα. Τα υψηλότερα επίπεδα κορτιζόλης για μεγάλα χρονικά διαστήματα, μπορούν επίσης να βλάψουν το ανοσοποιητικό σύστημα, επιφέροντας προβλήματα υγείας.

Πως βοηθά στη δίαιτα η κατανάλωση καφέ

Μελέτες δείχνουν ότι η δίαιτα με καφέ (3 φλιτζάνια καφέ την ημέρα και περιορισμός των θερμίδων σε 1.500) μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις βάρος, μειώνοντας την όρεξη και αυξάνοντας τις θερμίδες που καις. Ωστόσο, ορισμένες ιδιότητες του καφέ μπορούν να επηρεάσουν τον μεταβολισμό.

Η κατανάλωση ενός καφέ με καφεΐνη, μπορεί να μειώσει την όρεξη, συμβάλλοντας έτσι στη μείωση της πρόσληψης θερμίδων. Εάν πίνεις καφέ πριν από ένα γεύμα, μπορεί να μην έχεις όρεξη να το καταναλώσεις όλο. Ωστόσο, η κατανάλωση καφέ 3 έως 4 ώρες πριν από ένα γεύμα, φαίνεται να μην έχει καμία αλλαγή στην όρεξη για το επόμενο γεύμα.

Ο στιγμιαίος καφές δεν είναι διαφορετικός από τον αλεσμένο, όσο αφορά την απώλεια βάρους και τα θρεπτικά του συστατικά. Ωστόσο, μπορεί να έχεις λίγα περισσότερα συντηρητικά.

Τι πρέπει να προσέξεις από την υπερβολική κατανάλωση καφέ

Η κατανάλωση σκέτου καφέ να σε βοηθήσει να χάσεις βάρος, αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να προκαλέσει προβλήματα υγείας όπως ναυτία, παλινδρόμηση, καούρα, δυσπεψία και να επιδεινώσει τα συμπτώματα ευερέθιστου εντέρου. Για αυτό, είναι σημαντικό να μάθεις να διαβάζεις τα σημάδια που σου δίνει το σώμα σου. Εάν αισθάνεσαι ότι έχεις κάποιου είδους πεπτική ενόχληση μετά από ένα γεύμα, προσπάθησε να προσαρμόσεις την κατανάλωση καφεΐνης κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις